تاریخ انتشار: 1402/05/06 19:15
کد خبر: 1932

فوری: تراکتور از سقف قرارداد عبور کرد!

باشگاه تراکتور میزان بودجه خود برای نقل و انتقالات و همچنین طول فصل را اعلام کرد.
فوری: تراکتور از سقف قرارداد عبور کرد!

فعال‌ترین تیم ایران در نقل و انتقالات تابستانی، در حالی بودجه خود را اعلام کرده که اعضای سه نفره هیئت‌مدیره این باشگاه به نام هوشنگ نصیرزاده، عباس الیاسی و منصور رستگارپور به همراه رئیس مجمع، محمدرضا زنوزی، پای آن را اعلام کرده‌اند.

در این لیست 30 بازیکن، 6 عضو کادرفنی و 2 عضو تیم پزشکی حضور دارند و در مجموع تیم تراکتور به همراه مدیرعامل، متشکل از 42 عضو شده است.

1897440

باشگاه تراکتور اعلام کرده که برای فهرست بازیکنان و اعضای تیم خود 329 میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه کرده و قرار است در طول فصل نیز 63 میلیارد برای امور مختلف هزینه کند تا در مجموع تراکتور به عنوان تیم 392 میلیارد تومانی فوتبال ایران معرفی شود.

این در حالی است که تراکتور به عنوان نماینده ایران در آسیا ملزم به هزینه تا سقف 325 میلیارد تومان بوده اما در این لیست به چهار میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از سقف عبور کرده اما این باشگاه در نامه رسمی این موضوع را توضیح داده است.

1902700

در نامه هوشنگ نصیرزاده به محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ، آمده است: «باشگاه تراکتور بابت انتقال دو نفر از بازیکنانش 8.5 میلیارد تومان درآمد داشته که 50 درصد آن به بودجه باشگاه اضافه شده است.»

بخش دیگر این نامه مربوط به مبنای دلار 50 هزار تومانی است که باشگاه تراکتور مدعی است «بیشتر از مبلغ واقعی» محاسبه شده و باید با نرخ روز ارز حساب شود. تراکتور اعلام کرده که در صورت امکان، از ذخیره ارزی خود به ریالی تبدیل انتقال خواهد کرد.

البته باشگاه تراکتور ریز قراردادهای خود را اعلام نکرده اما به هر حال موفق سقف بودجه را رعایت کند و مدارک خود را به این شکل به سازمان لیگ بفرستد.

نکته مهم اینکه این نامه روی سر برگ خود تاریخ 4 مرداد ماه را دارد و باید دید باتوجه به قانون ارسال لیست 14 روز پیش از شروع لیگ برتر، سازمان لیگ با باشگاه تراکتور چگونه برخورد خواهد کرد.

1902701

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3empv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افسوس ۱۴۴ میلیارد تومانی فوتبال ایران

13 تیم لیگ یکی و شمار موافقان سرسخت تعطیلی!
وقتی دیگر امیدی به صعود نیست