تاریخ انتشار: 1396/03/01 15:57
کد خبر: 209232

پورموسوی: با الهلال کاری می‌کنیم که وسترن سیدنی کرد/ رسانه‌های سعودی ارزش‌های تیم ما را پایین آورده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: رسانه‌های سعودی ما را دست‌کم گرفته‌اند و ارزش‌های تیم ما را پایین آورده‌اند.
پورموسوی: با الهلال کاری می‌کنیم که وسترن سیدنی کرد/ رسانه‌های سعودی ارزش‌های تیم ما را پایین آورده‌اند

 سیداکبر پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص علت خودداری بازیکنان این تیم برای سفر به عمان  اظهار داشت: این مشکل بعد از بازی با الجزیره امارات پدیدار شد اما مهم این است که تیم حالا اینجاست. مشکل ما همچنان پابرجاست، اما اتفاقی که افتاد روی بازی‌مان تأثیری نمی‌گذارد. دوست ندارم به این موضوع بپردازم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: احترام زیادی برای الهلال قائل هستیم و می‌دانیم که بازی خیلی دشواری مقابل تیمی قدرتمند در پیش داریم اما با این وجود سعی می‌کنیم در این بازی که برای هر دو تیم مهم است پیروز میدان باشیم.

پورموسوی با اشاره به فینال فصل 2014 لیگ قهرمانان آسیا که الهلال در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب وسترن سیدنی واندررز شد و از قهرمانی بازی ماند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های سعودی ما را دست‌کم گرفته‌اند و با اشاره به اینکه استقلال خوزستان با شانس به این مرحله رسیده، ارزش‌های تیم ما را پایین آورده‌اند. مایلم بازی وسترن سیدنی را به آنها یادآوری کنم و ما هم دقیقاً همان کاری را می‌کنیم که وسترن سیدنی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enm8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمان و مکان نشست خبری استقلال خوزستان و الهلال مشخص شد