تاریخ انتشار: 1396/02/21 11:11
کد خبر: 211532

دوم شدن در گروه؛ تدابیری که سرمربی استقلال به آن اندیشیده بود

 علیرضا منصوریان از هفته‌های ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا نسبت به انتخاب عمان برای میزبانی از تیم‌های عربستانی انتقادات شفافی داشت و انجام بازی خانگی در این کشور را کاملا به سود عربستانی‌ها می‌دید.
دوم شدن در گروه؛ تدابیری که سرمربی استقلال  به آن اندیشیده بود

 بعد از آن که منصوریان درخواست داشت این میزبانی‌ها به کشورهای آسیای میانه مثل ترکمنستان یا تاجیکستان منتقل شود، در هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان سرمربی استقلال متوجه شد که تغییر مکان میزبانی شاید در این فصل نتواند اتفاق بیفتد. به همین دلیل منصوریان پیش از بازی آخر برابر التعاون به رده دومی گروه رضایت داشت. چرا که در چنین شرایطی استقلال برابر العین امارات قرار می‌گیرد و اگرچه در بازی برگشت مهمان خواهد بود، اما در بازی رفت می‌تواند از امتیاز میزبانی در آزادی استفاده کند. نکته‌ای که منصوریان روی آن تاکید ویژه‌ای داشته است.

 

اگر استقلال در صدر گروه قرار می‌گرفت باید به مصاف الاهلی عربستان می‌رفت. و با توجه به میزبانی ایرانی‌ها در دوحه قطر یا مسقط عمان از عربستانی‌ها، عملا استقلال باید دو بازی خارج از خانه را برابر حریف یک هشتم نهایی‌اش انجام می‌داد حالا منصوریان به خواسته‌اش رسیده و آبی‌ها می‌توانند روی حضور پرشور هواداران‌شان در بازی رفت برابر العین حساب ویژه‌ای باز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enw76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهاری که به کام استقلال نبوده است!