تاریخ انتشار: 1395/09/11 14:51
کد خبر: 245808

ادینیو: گل هم نزنم، اتفاق خاصی نمی‌افتد

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا به برتری برسد و صدرنشینی خود را ادامه دهد
ادینیو: گل هم نزنم، اتفاق خاصی نمی‌افتد

به گزارش فرتاک ورزشی، لوسیانو ادینیو  درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با پدیده مشهد عنوان کرد: «تراکتورسازی امسال بازی های خوبی انجام داده و نتایج خوبی گرفته ایم. شک نکنید با تمرکز بالا در برابر پدیده مشهد نیز قرار می گیریم  همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا 3 امتیاز این مسابقه را نیز بگیریم و به صدرنشینی مان ادامه دهیم.»

او درباره اینکه تراکتورسازی هرگز مقابل پدیده به برتری نرسیده، تاکید کرد: «این مسائل در فوتبال اتفاق می افتد. در فوتبال حسرت گذشته را خوردن، فایده ندارد. ما فقط به بازی فردا با پدیده فکر می کنیم و برای رسیدن به برد نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.»

مهاجم تراکتورسازی درباره شانس خودش برای گلزنی در بازی با پدیده تاکید کرد: «من به عنوان مهاجم فقط هدفم این است که برای تیمم مثمرثمر باشم. البته گلزنی را دوست دارم و همیشه برای گل زدن تلاش می کنم اما اگر برای تیم مفید باشم و کادرفنی را راضی کنم و گل هم نزنم، کفایت می کند و اتفاق خاصی نمی افتد.»

ادینیو با اشاره به شرایط زمین یادگار امام(ره) تبریز بیان داشت: «ما یک جلسه آنجا تمرین کردیم اما شرایط چمن خوب نبود. ما دوست داریم بازی هایمان در یادگار باشد تا هوادار بیشتری به ورزشگاه بیاید اما واقعا با این شرایط چمن نمی شود در یادگار به میدان رفت. از هواداران می خواهم مثل گذشته فردا نیز حمایت مان کنند تا بتوانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eobby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: تعویض قربانی و حیدری در دقیقه 85 دیر بود