تاریخ انتشار: 1395/10/23 12:30
کد خبر: 236408

بوندسلیگا مقصد جدید سعید عزت اللهی

بوندسلیگا مقصد جدید سعید عزت اللهی

در شرایطی که سردار آزمون به اردوی روستوف رفته تا تمریناتش در کنار این تیم را پیگیری کند، سعید عزت اللهی علیرغم تمایل روس ها برای ادامه همکاری با او، به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی است. با اینکه گفته می شد بازیکن مورد علاقه کی روش فوتبالش را احتمالا در هلند ادامه خواهد داد اما حالا از بوندس لیگا و هامبورگ به عنوان مقصد احتمالی سعید نام برده می شود.

اتفاقی که واکنش خبرآنلاین را به همراه داشته و این سایت درباره احتمال حضور عزت اللهی در هامبورگ نوشته: هامبورگ از آن جهت برای عزت اللهی گزینه مناسبی نیست که این تیم در رده شانزدهم جدول بوندسلیگا حضور دارد.

تنها دو تیم ضعیف‌تر از هامبورگ هستند و با این حساب احتمال سقوط این تیم بسیار زیاد است. هامبورگ امسال مشکلات زیادی دارد و وضعیتش اصلا خوب نیست. کارشناسان هم پیش بینی می‌کنند که این تیم به بوندسلیگا دو سقوط خواهد کرد. از طرفی این باشگاه، باشگاهی نیست که با بازیکن جوانی مانند عزت اللهی قرارداد 6 ماهه ببندد و با او قرارداد 3-4 ساله امضا خواهد کرد. با این حساب اگر هامبورگ به دسته دوم سقوط کند، عزت اللهی باید بهترین سال های فوتبالش را در دسته دوم آلمان بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eogdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوش ایرانی در آستانه پیوستن به هامبورگ