تاریخ انتشار: 1401/12/13 00:45
کد خبر: 9808

استقلال و ساپینتو، به جنگ برای قهرمانی ادامه می‌دهند

ریکاردو ساپینتو امروز تمرینات استقلال را با جدیت بیشتری دنبال می‌کرد و خیلی از خنده‌های همیشگی او خبری نبود!
استقلال و ساپینتو، به جنگ برای قهرمانی ادامه می‌دهند

تصاویر ریکاردو ساپینتو در جایگاه وِیژه استادیوم شهید وطنی به وضوح نشان می‌دهد، سرمربی استقلال از نتیجه‌ای که به دست آمده سخت عصبانی است. او به میز جلوی خود مشت می‌زد و گاهی بلند می‌شد، چند قدمی برمی‌داشت تا افسوس خود را از فرصت‌های از دست رفته نشان دهد. تساوی در برابر نساجی بدین معنی بود که استقلال باید با فاصله 3 امتیازی نسبت به تیم سپاهان و 2 امتیازی نسبت به تیم پرسپولیس به جنگ برای قهرمانی ادامه دهد، در حالی که با پیروزی در این دیدار می‌توانست، فاصله با سپاهان را یک امتیاز کند و با پرسپولیس هم‌امتیاز شود. از دست دادن این موقعیت برای ریکاردو ساپینتو در جایگاه وِیژه سخت بود.

اما ریکاردو ساپینتو و تیمش به جنگ برای قهرمانی ادامه می‌دهند. این از تصاویر ثبت شده در تمرین امروز مشخص شد. حتی برخی از بازیکنان استقلال با روحیه خوبی تمرین کردند. مثل کوین یامگا که عینک بیژن طاهری را به چشم زده بود و به دلیل مصدومیت به طور اختصاصی تمرین کرد. استقلال شرایط سخت‌تر از این را تجربه کرده بود؛ در همین فصل. جایی که 8 امتیاز از صدرنشین عقب افتاده بود. اما اکنون این فاصله کمتر شده است. 3 امتیاز. نکته مهم دیگر که آبی‌ها را به تکرار قهرمانی امیدوار نگه داشته است، نمایش خوب در برابر نساجی بود. این نمایش تکرار خوب بازی‌های دور برگشت بود. در مصاف با نساجی اگر چه استقلال به یک امتیاز رسید، اما موقعیت‌های خوبی در جریان بازی برای رسیدن به گل به دست آورد. دو بار توپ‌های بازیکنان این تیم به تیر دروازه برخورد کرد. شوت محمد محبی توسط علیرضا حقیقی مهار شد. ضربه آرش رضاوند با فاصله کمی از بالای تیر به بیرون رفت و سجاد شهباززاده در یک قدمی دروازه فرصت گلزنی از دست داد. 14 گل در 6 بازی دور برگشت بدین معنی است که معدل گل زده استقلال در هر بازی از دور برگشت 2.33 است و این برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، عالی است. البته برای تکرار قهرمانی ادامه این روند شرط است. جالب اینجاست معدل گل زده استقلال در دور رفت و در هر بازی یک گل بود. یعنی 15 گل در 15 بازی زده بود.

استقلال

استقلال و ادامه بازی‌های تهاجمی در لیگ برتر. این موجب جذاب شدن بازی‌ها در هفته‌های پایانی و رقابت جذاب این تیم با سپاهان، پرسپولیس و حتی تراکتور برای کسب قهرمانی لیگ برتر می‌شود. ریکاردو ساپینتو از این خرسند است که تیمش در دور برگشت و در همه بازی‌ها به مانند تیم قهرمان بازی کرده و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورده است. نگاهی خواهیم داشت به نتایج بازی‌های استقلال در دور برگشت که با 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است:

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoy94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رد درخواست استقلال، غیبت ساپینتو مقابل گل‌گهر
در انتظار تعلیق دو جلسه از محرومیت

مجیدی راه قهرمانی را به ساپینتو نشان داد!
فقط بردن چاره گرفتن سپاهان در کورس است