تاریخ انتشار: 1396/05/12 23:20
کد خبر: 191308

واکنش بسیار عجیب و مرموزانه برانکو ایوانکوویچ به گل نزنی های طارمی

برانکو گفت: مهدی طارمی هنوز به فرم آمادگی خود نرسیده و نباید از وی انتظار زیادی داشت، با این وجود از عملکرد وی راضی هستم.
واکنش بسیار عجیب و مرموزانه برانکو ایوانکوویچ  به گل نزنی های طارمی

 برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری بعد از دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: کمال بازیکن فیکس ما است  اما به علت عمل جراحی که داشت و چون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. وقتی او به بازی آمد کیفیت بازی ما بهتر شد.

او  افزود: از شاگردانم ممنونم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این فضای شورانگیز که هواداران، هر دو تیم را تشویق کردند به نتیجه دلخواه برسیم. ما هم صاحب توپ و میدان بودیم و هم پیروز شدیم که این پیروزی را به هواداران تیم خودمان تقدیم می‌کنیم که از راه دور آمده بودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا به این اعتقاد دارید که تیم شایسته همیشه پیروز نیست و شما از شانس استفاده کردید، تصریح کرد: این نظر شخصی شماست ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. از بچه‌ها بسیار راضی هستم که خواسته‌های ما را در زمین پیاده کردند.

برانکو ادامه داد: هر دو تیم خوب کار کردند و فرصت داشتند اما ما به نحو احسن استفاده کردیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان جوانی دارد که برای هماهنگی آنها به زمان نیاز است.

برانکو در پایان گفت: مهدی طارمی هنوز به فرم آمادگی خود نرسیده و نباید از وی انتظار زیادی داشت، با این وجود از عملکرد وی راضی هستم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eq6ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با نیمکت خالی پیش به سوی قهرمانی