تاریخ انتشار: 1396/06/22 13:55
کد خبر: 183408

توجیه عجیب کامیابی نیا درمورد کارت قرمزی که گرفت

پرسپولیس در حالی الاهلی را شکست داد که به خاطر اشتباه بزرگ هافبک خود در آستانه حذف قرار گرفته بود.
توجیه عجیب کامیابی نیا درمورد کارت قرمزی که گرفت

اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه 10 بازی به خاطر یک تکل خشن پرسپولیس را در موقعیت بسیار سخت قرار داد اما در نهایت قرمزها توانستند با دوندگی بالا و البته هدایت و تعویض های خوب برانکو بازی را از آن خود کنند.

کامیابی نیا که سابقه چندین بار اخراج از بازی ها را دارد و می توانست عامل اصلی حذف پرسپولیس در صورت ناکامی برابر الاهلی لقب بگیرد بعد از بازی دلیل اخراج را زرنگی بازیکن حریف عنوان کرد.

وی با انتشار متنی نوشت: «از هواداران واقعی پرسپولیس ممنونم که همه جوره ما را حمایت می‌کنند و خدا را شکر که بردیم. دست تک تک این بچه ها را می‌بوسم. یک معذرت خواهی هم بابت اینکه در صحنه خطا بازیکن حریف زرنگی کرد و باعث این اتفاق شد. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنم.»

کامیابی‌نیا و تلاش برای توجیه یک اشتباه بزرگ؛ زرنگی بازیکن حریف یا بی‌تجربگی هافبک مدعی؟

هافبک دفاعی پرسپولیس که پیش از شروع فصل برای تمدید قرارداد با باشگاه دچار اختلاف بود و به راحتی قراردادش را تمدید نکرد و یک بار نیز به خاطر قرار نداشتن نامش در ترکیب اصلی اعتراض کرد که منجر به حذفش از لیست 18 نفره قرمزها شد در حالی از زرنگی بازیکن حریف صحبت کرده که به گواه تمام کارشناسان داوری به درستی از بازی اخراج شده است و بهتر بود به جای اشاره به زرنگی بازیکن حریف، به بی تجربگی خود در این صحنه اشاره می کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eq8dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده تعویض‌ های غیرمنتظره برانکو؛ همه چیز بین دو نیمه اتفاق افتاد