تاریخ انتشار: 1396/06/02 10:16
کد خبر: 187080

پور موسوی:مقابل جلالی درس پس می‌دهم!

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل جلالی درس پس می‌دهم، هرچند هدف او خارج کردن پیکان از بحران است.
پور موسوی:مقابل جلالی درس پس می‌دهم!

سیروس پورموسوی درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار، گفت: «بعد ار بردی که برابر گسترش به‌دست آوردیم تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و خود را آماده مصاف با تیم پیکان می‌کنیم. تیم روند خوبی را در دو هفته اخیر داشته و با 6 امتیازی که گرفته نشان داده که حرف های مهمی برای گفتن دارد.»

او ادامه داد: «ما هفته به هفته بهتر شدیم و در روز بازی با گسترش فولاد هم نشان دادیم که می‌توانیم با شایستگی به 3 امتیاز برسیم. در تمام طول بازی برتر بودیم و حتی در زمانی که حریف توانست با پنالتی به گل تساوی برسد بدون استرس بازی کردیم و نهایتا در لحظات پایانی بازی را به تساوی کشاندیم. البته که باید بهتر از این هم عمل کنیم و اجازه ندهیم سرنوشت بازی به دقایق پایانی کشیده شود.»

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: «مقابل پیکان هم باید با برنامه بازی کنیم. این تیم مجید جلالی را در راس کادرفنی خود می‌بیند. مربی باتجربه‌ای که در تیم‌های لیگ برتری کارنامه موفقی داشته است. می‌دانیم کارمان سخت است ولی با بازگشت مصدومان تیم کمی از حالت اضطرار خارج شدیم و به شرایط مساعدی نزدیک شدیم که به ما کمک می کند تا به موفقیت‌های زیادی برسیم.»

وی درباره اینکه چند بازیکن فولاد قطعا برابر پیکان بازی نخواهند کرد، تصریح کرد: «ما از چندین مصدومی که داشتیم هنوز به طور کامل نمی توانیم استفاده کنیم. در بازی با سیاه‌جامگان زلیخانی به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد. مقابل گسترش فولاد هم زهیوی و گلزاری در نیمه دوم به زمین رفتند. کادرفنی در تلاش است تا ایوب والی را آماده کند تا همچون 3 بازیکنی که به آنها اشاره کردم روی نیمکت باشد و در صورت نیاز به زمین برود. تنها بازیکنی که به طور حتم به عنوان یار ذخیره هم برای ما بازی نخواهد کرد شیرزادی است که امیدوارم او و دیگر مصدومان از هفته ششم در خدمت تیم باشند.»

پورموسوی درباره اینکه مجید جلالی سرمربی پیکان همچون لوکا بوناچیچ سرمربی گسترش سابقه نشستن روی نیمکت فولاد را دارد و امکان آن هست که مشکلات هفته گذشته در این بازی هم تکرار شود یا خیر، تصریح کرد: «متاسفانه هفته گذشته لوکا به‌خاطر آنکه با فولاد کار کرده بود و علاقه‌ای به باخت برابر تیم سابق خود نداشت، اعتراض‌هایی کرد که کمی بازی را به جنجال کشاند هرچند خوشبختانه این موضوع حل شد. در بازی با پیکان نگرانی از این بابت نداریم چون مجید جلالی معلم ماست و من در مقابل او درس پس می‌دهم. هرچند هدف جلالی خارج کردن پیکان از بحران است.»

او افزود: «البته که جلالی تلاش خواهد کرد تا مقابل ما تیمش را بحران خارج کند ولی من هم به رغم آنکه برابر استادم بازی دارم ولی باید فضایی فراهم کنم تا برنده این مسابقه شویم. ما بعد از بازی روز پنج‌شنبه به استراحتی بیش از 20 روز خواهیم پرداخت و مسابقه‌ای نخواهیم داشت. در این مدت تنها تمرین داریم و نمی‌خواهیم در این مدت حسرت فرصتی که برابر پیکان هدر دادیم را بخوریم. بنابراین باید با هدف بازی کنیم تا بار دیگر برنده شویم.»

سرمربی فولاد با اشاره به این نکته که قولی برای کسب سهمیه نداده است، بیان کرد: «متاسفانه از قول من نوشته بودند که قول سهمیه داده‌ام. اصلا چنین قولی نداده‌ام. هدف‌گذاری ما این است که بتوانیم بازی های درخور توجه‌ ارائه کنیم و دیگر دغدغه سقوط نداشته باشیم. سربلندی فولاد به ارائه بازی‌های تماشاگرپسند است و اینکه هواداران نگران این نباشند که در رده‌های پایین جدول هستند. ما با حمایت هواداران تلاش و جدیت خود را مضاعف خواهیم کرد و در این میان اگر به سهمیه هم نزدیک شدیم برای رسیدن به آن کوتاهی نخواهیم کرد. ولی این اولویت ما نیست.»

پورموسوی درباره اضافه شدن مربی رومانیایی به‌عنوان دستیارش در فولاد اظهارکرد: «ایلی استان بازیکن سابق تیم ملی رومانی است و کمک مربی یوردانسکو بوده است. او در کشورهای حوزه خلیج‌فارس کار کرده و می‌تواند به ما کمک کند. ایلی استان مربی تمرین دهنده است و من در برنامه‌هایم همواره به دنبال مربی خارجی با کیفیتی برای تمرین دادن بازیکنانم هستم. فصل پیش هم در استقلال خوزستان از یک مربی برزیلی استفاده کردیم که در جام باشگاه‌ةای آسیا کمک زیادی به تیم کرد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqvzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی : پرسپولیس می‌تواند الاهلی را شکست دهد