تاریخ انتشار: 1396/09/29 17:25
کد خبر: 168456

اگر باشگاه پرسپولیس 50 میلیون بیشتر از استقلال میداد، کاوه رضایی الان قرمزپوش میشد!

کاوه رضایی، در تابستان سال گذشته، جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات بود.
اگر باشگاه پرسپولیس 50 میلیون بیشتر از استقلال میداد، کاوه رضایی الان قرمزپوش میشد!

 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا لحظه آخر نقل و انتقالات با هم جنگیدند و مبارزه کردند تا اینکه در نهایت کاوه آبی‌پوش شد. روزی که کاوه به استقلال پیوست شایعات زیادی درباره رقم قرارداد او مطرح بود. بعضی‌ها می‌گفتند 600 میلیون پیش‌قرارداد گرفته، بعضی‌ها می‌گفتند 700 میلیون و حالا معلوم شده او بالای 800 میلیون تومان گرفت و با استقلال بست! این مسئله را پرسپولیسی‌ها ناخودآگاه افشا کردند. در برنامه دوشنبه شب 90 حسین هدایتی وقتی مشغول افشاگری درباره پرداخت‌های خود به پرسپولیس بود، بحث کاوه رضایی را پیش کشید و گفت: «روز پنج‌شنبه مدیران پرسپولیس با من تماس گرفتند که کاوه رضایی تا فردا به ما وقت داده است. او 800 میلیون تومان برای امضای قرارداد می‌خواهد اگر پول را ندهیم به تیم رقیب می‌رود و من هم سریعاً این پول را در اختیار باشگاه قرار دادم...»

 

در ادامه با آن که پرسپولیسی‌ها پیش پرداخت کاوه را از هدایتی گرفتند، این بازیکن به استقلال ملحق شد! جالب اینجاست که رضایی پرسپولیسی بود و وقتی به استقلال رفت، خیلی‌ها گفتند پای پول بیشتر وسط بوده است. اگر با فوتبالی‌ها نشست و برخواست کنید، از زبان آنها فقط یک چیز درباره کاوه می‌شنوید: «به پول قراردادش خیلی اهمیت می‌دهد و اگر باشگاهی رقمی بالاتر به آن بدهد، به آنجا می‌رود.» خب این هم در فوتبال حرفه‌ای دنیا یک چیز طبیعی است اما نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها ناخواسته افشا کردند کاوه رضایی بیش از 800 میلیون از استقلال گرفته و بسته. اگر بحث 800 میلیون بود، قطعاً او به تیم پرسپولیس می‌رفت که باشگاه محبوبش هم به حساب می‌‌آید. پس استقلالی‌ها بیشتر از 800 میلیون داده‌اند که کاوه رضایی به این تیم ملحق شده است. همان روزها دقیقاً یادمان هست. یک منبع آگاه به خبرورزشی گفته بود: «شک نکنید اگر باشگاه پرسپولیس 50 میلیون بیشتر از استقلال می‌داد، کاوه رضایی الان قرمزپوش می‌شد.»

 

دیروز خیلی تلاش کردیم تا در این باره با مسئولان استقلال هم صحبت کنیم ولی هیچ‌یک از آنها پاسخگو نبودند. البته آنها از روز اول پیش پرداخت سنگین به کاوه را رد کردند و در مصاحبه‌های خود گفتند بیشتر با ترفندهایشان توانستند این بازیکن را به استقلال بکشانند! اظهاراتی که البته هواداران آن را باور نکردند. حالا هم با افشاگری پرسپولیسی‌ها مشخص شده استقلالی‌ها چگونه توانسته‌اند این بازیکن را قانع به حضور در استقلال کنند.

 

#منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evaey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترک عادت پرسپولیس و استقلال برای اولین بار!