تاریخ انتشار: 1396/08/09 19:09
کد خبر: 175732

تساوی بدون گل استقلال و نفت در پایان نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال و نفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تساوی بدون گل استقلال و نفت در پایان نیمه نخست

تیم‌های استقلال و نفت در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وحید کاظمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

نیمه نخست:

دقیقه ۱۳: هاشم بیک‌زاده از جناح چپ به داخل محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد و با پای راست ضربه‌ای را راهی دروازه استقلال کرد اما سید حسین حسینی به خوبی این توپ را دفع کرد تا خطری دروازه استقلال را تهدید نکند.

دقیقه ۱۸: توپی که سرور جپارف از جناح راست به سمت چپ فرستاد، به جابر انصاری رسید تا این بازیکن با نفوذ به داخل محوطه جریمه ضربه‌ای را راهی دروازه نفت بکند اما ضربه انصاری با برخورد به مدافع نفت به راحتی در اختیار میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: هاشم بیک‌زاده ضربه ایستگاهی که نفتی‌ها به‌دست آورده بودند را روی دروازه استقلال ارسال کرد. این توپ با اشتباه حسین حسینی در خروج از دروازه در موقعیتی روی سر امین منوچهری فرود آمد که دروازه استقلال خالی از دروازه‌بان بود اما او با بی‌دقتی ضربه‌اش را به بیرون زد.

دقیقه ۴۱: داریوش شجاعیان با حرکت در میانه میدان، پاس در عمق خوبی را برای جابر انصاری فرستاد اما او قدر این توپ را ندانست و ضربه‌اش را به بیرون زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evoga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین بازیکنان استقلال / بازیکنانی که محروم می شوند!