تاریخ انتشار: 1402/03/25 19:08
کد خبر: 4380

تردید مسی برای هدایت آرژانتین در جام جهانی آینده

کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید به دلیل شرایط سنی خود، حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ دشوار است.
تردید مسی برای هدایت آرژانتین در جام جهانی آینده

تیم ملی آرژانتین امروز (پنجشنبه) و در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی استرالیا را با نتیجه ۲ بر صفر در ورزشگاه کارگران پکن شکست دهد.

در این دیدار «لیونل مسی» در ثانیه ۸۰ بازی گل اول آرژانتین را به ثمر رساند و گل دوم را هم «ژرمان پازلا» وارد دروازه کانگوروها کرد.

مسی در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من همیشه از حضور در تیم ملی لذت می‌برم. بازی‌کردن در این هوای گرم و شرجی سخت بود اما ما به همان ذهنیت خود که برنده‌شدن است ادامه دادیم».

برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ هم گفت: «رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آمریکای جنوبی و جام جهانی در پیش است و خیلی زود است به جام جهانی بعدی فکر کنیم. ما باید از آن‌چه به دست آورده‌ایم لذت ببریم. فکر می‌کنم به دلیل شرایط سنی، حضور در یک جام جهانی دیگر سخت باشد».

کاپیتان آبی‌وسفیدها که تیمش را برای اولین بار پس از جام جهانی ۱۹۸۶ به مقام قهرمانی رساند، در جام جهانی بعدی که در آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، ۳۹ ساله خواهد بود.

مسی درباره ادامه حضور در تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی قطر هم گفت: «صادقانه بگویم، اگر ما قهرمانی جهان نمی‌شدیم، من دیگر در تیم ملی نبودم».

 پس از جام جهانی ۲۰۱۴ و شکست در بازی نهایی مقابل آلمان، آرژانتین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به بازی نهایی جام ملت‌های آمریکای جنوبی رفت و در هر دو بازی به شیلی در ضربات پنالتی باخت.

مسی به‌صورت موقت از تیم ملی آرژانتین اعلام کناره‌گیری کرد. لئو در آن زمان گفت: «تیم ملی برای من تمام شد. تمام کاری را که می‌توانستم انجام دادم. قهرمان نشدن، دردناک است».

بازیکنان و هواداران از مسی خواستند دوباره لباس آبی‌وسفید را بر تن کند. وقتی بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز شد، مسی هم تصمیم به بازگشت گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ew5v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای احترام به مسی به وسعت یک ملت / آرژانتین به لیونل تعظیم کرد!
مسی: همیشه رویای این جشن قهرمانی را می‌دیدیم