تاریخ انتشار: 1397/12/17 13:25
کد خبر: 107408

ترکیب احتمالی نفت M.I.S در مقابل استقلال

استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم کاملا شرایط متفاوتی را در حال حاضر تجربه می کنند.
ترکیب احتمالی نفت M.I.S در مقابل استقلال

در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر و در آخرین دیداراین هفته دو تیم استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم خواهند رفت. این در شرایطی است که دو تیم با انگیزه های کاملا متفاوتی پای به این میدان خواهند  گذاشت.  استقلال به دنبال رسیدن به رده ‌های بالای جدول است و  به شدت به این ۳ امتیاز خانگی  احتیاج دارد. استقلال که بعد از شکست مقابل تراکتور سازی جایی برای از دست دادن امتیازات لا اقل خانگی ندارد به خوبی می‌داند اگر موفق به گرفتن تمام امتیازات این بازی نشود باید با رویای قهرمانی خداحافظی کند.

از طرفی شاگردان مرزبان  در صدد هستند تا برای فرار از منطقه سقوط ‌تا آنجا که می‌توانند فاصله خود را با استقلال خوزستان افزایش دهند که با توجه به شکست روز گذشته استقلال خوزستان مقابل پیکان ،اختلافشان را به عدد 7 یا حتی 9 امتیازا فزایش دهند .

امروز شهر اولی ها احتمالا ممکن است با  این ترکیب در مقابل استقلال صف آرایی کنند تا نوار پیروزهای استقلال را درلیگ برتر پاره کنند.

علیرضا مرزبان احتمالاً در درون دروازه علی رغم دو گلی که در برابر نساجی دریافت کردند باز هم از مهرداد طهماسبی استفاده خواهد کرد چرا که این دروازبان تجربه حضور در مقابل استقلال را در ورزشگاه آزادی داشته است. طهماسبی این بار هم به فر عباسی  ترجیح داده خواهد شد .به نظر می رسد اشتباه فرعباسی در دیدار مقابل پارس جم  بسیار گران تراز آن چه خودش تصور می کرد برایش تمام شده است .

درسمت راست  خط دفاعی، یوسف وکیا مدافع آماده این روز های  نفت مسجدسلیمان و در سمت چپ با توجه به محرومیت میلاد خدایی ،سرمربی نفت احتمال زیاد در نظر دارد محمد حسینی را به عنوان جانشین وی در ترکیب اصلی قرار دهد.زوج خط دفاعی هم که به نوعی نقطه قوت این تیم به شمار می‌رود همان موسی کولیبالی و مجتبی بیژن هستند که از ابتدا در ترکیب در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

به نظر می رسد مرزبان  در این دیدار از دو هافبک  دفاعی به  نام های علیرضا علیزاده و امیر حسین امیری در جلوی خط دفاعیش استفاده کند تا کانال های میانی تیمش را ببندد .  در فاز تهاجمی هم به احتمال زیاد ،اسماعیل شریفات،حکیم نصاری ومحمد شادکام وظیفه حملات را بر عهده خواهند داشت .اما نقطه مجهول در ترکیب نفت، مهاجم نوک این تیم است که  اعضای کادر فنی ،باید از میان هیثم هاشمی زاده،فرشید پاداش،عباس عسگری یک نفر  را در پیکان خط حمله شهر اولی ها از دقیقه یک به میدان بفرستد که با توجه به بازی خوب فرشید پاداش در هفته گذشته احتمال حضور او از همه بیشتر است  .

البته  ممکن است با توجه به نگرش مرزبان و همچنین تعطیلی تمرینات این تیم، ترکیب اصلی ترتیب دستخوش تغییرات ای شود که در صورت صحت این موضوع این جابجایی بیشتر در فاز تهاجمی نفت بیشتر صورت می پذیرد, چرا که این تیم علی رغم جایگاه ضعیفی که در جدول لیگ برتر دارد تعداد گل خورده کمی دارد و بعید است  مرزبان به این خط دفاعی  دست بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewbep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال به دنبال آرامش در شهر اولین‌ها