تاریخ انتشار: 1398/02/12 17:42
کد خبر: 101456

مهدوی: این عجیب‌ترین تصمیمی بود که می‌توانستند بگیرند

کاپیتان سپیدرود نیز به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ در خصوص برگزاری دیدار در ساعت 17:30 پرداخت.
مهدوی: این عجیب‌ترین تصمیمی بود که می‌توانستند بگیرند

محمدرضا مهدوی، کاپیتان سپیدرود در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی مرگ و زندگی برای ماست. همه بچه‌ها کاملا آماده انجام بهترین نمایش فصل خود هستند و هیچکس نمی‌خواهد کارمان اینجا تمام شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته کاملا بدشانس بودیم و مقابل فولاد بازنده شدیم. اما در نیمه دوم آن دیدار هم بچه ها عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند. در بازی با نفت مسجدسلیمان اجازه هیچ اشتباهی در هیچ لحظه‌ای از بازی را نداریم و در تمام طول 90 دقیقه با تمرکز بالا به دنبال این خواهیم بود تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

کاپیتان سپیدرود درباره تغییر زمان بازی که با انتقاد سرمربی و باشگاه همراه شده گفت: واقعا این عجیب‌ترین تصمیمی بود که می‌توانستند بگیرند. دمای هوا در آن ساعت حداقل 37 درجه است و چرا باید با سلامت بازیکن برگزار شود. ما طی هفته‌های اخیر نارضایتی خودمان را بابت برنامه ریزی اعلام کرده بودیم. واقعا به استقلال خوزستان بابت بازی جوانمردانه‌شان تبریک می‌گویم. نفت مسجد سلیمان طی این هفته‌ها همیشه بعد از ما بازی می‌کرد. با این حال درخواست ما برای تغییر ساعت با توجهی مواجه نمی‌شد. اکنون هم نباید به این شکل برخورد شود. چرا باید در اوج گرما برابر حریف قرار بگیریم؟ نه پروژکتور استادیوم مشکل دارد که اگر داشت بازی هفته گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان در ساعت 19:15 برگزار نمی‌شد و نه هیچ مشکل دیگری.

مهدوی ادامه داد: بازیکنان جوان ما با یک دنیا انگیزه و تعصب در طول هفته مصمم بودند تا بهترین عملکرد خود را به جا بگذارند اما در آستانه بازی تمرکز آنها گرفته شده است. سپیدرود تنها به هواداران خود تکیه می‌کند و تنها آنها را دارد و بازیکنان نیز از تمام توان خود برای سربلندی و شادی آنها سود می‌برند و نباید با این مسائل آینده یک تیم را خراب کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewpmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان اسبق داماش به سپیدرود ملحق شد