تاریخ انتشار: 1398/02/11 11:46
کد خبر: 101608

خشونت پلیس بارسلونا، اعتراض هواداران لیورپول را در برداشت

درحالیکه هزاران هوادار لیورپول برای تماشای بازی امشب تیم‌شان مقابل بارسلونا به اسپانیا رفته‌اند، هواداران لیورپولی از برخورد پلیس شهر بارسلونا با خود ابراز نارضایتی می‌کنند.
 خشونت پلیس بارسلونا، اعتراض هواداران لیورپول را در برداشت

هزاران هوادار انگلیسی برای تماشای بازی لیورپول و بارسلونا که امشب در قالب بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ برگزار می‌شود به شهر بارسلونای اسپانیا رفته‌اند اما این هواداران از برخورد خشن و شدید پلیس شهر بارسلونا با خود ناراضی هستند و به این موضوع اعتراض می‌کنند.

 

هواداران لیورپول می‌گویند درحالیکه هیچ کاری جز آماده شدن برای حضور در استادیوم در زمان برگزاری بازی در شب چهارشنبه نمی‌کنند با واکنش بسیار شدید و افراطی و تاکتیک‌های نامناسب پلیس بارسلونا روبرو شده‌اند.

این در حالی است که دیروز در شهر لندن تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد پلیس لندن وقتی سعی داشت هواداران آژاکس که به سوی پلیس وسائل آتش‌زا پرتاب می‌کردند را دستگیر کند، درگیری دو طرف به زخمی شدن سه پلیس انجامید.

 

 

هواداران لیورپول که در بارسلونا حضور دارند در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که به نظر می‌رسد پلیس اسپانیا عمداً تحریک‌شان می‌کند تا واکنشی از سوی لیورپولی‌ها سر بزند و بهانه‌ای برای سرکوب بسیار شدید به پلیس اسپانیا بدهد. بهانه‌ای که تا کنون در اختیار آنها گذاشته نشده.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewpx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


10 بازی حساس در ماه اکتبر که باید دید!