تاریخ انتشار: 1395/10/07 17:49
کد خبر: 240033

مذاکره بامربی خارجی دردسرساز شد/یک مسئول استقلال در آستانه اخراج!

مسئولی که از طریق یک واسطه برای جذب سرمربی خارجی به جای علیرضا منصوریان اقدام کرده بود مورد غضب مدیرعامل قرار گرفته و در آستانه اخراج است اما زلفش به پول گره خورده است!
مذاکره بامربی خارجی دردسرساز شد/یک مسئول استقلال در آستانه اخراج!

اتفاقات استقلال تمامی ندارد، دامنه شوک های استقلال حتی به افتخاری هم رسیده است و از برخی حرف های افتخاری که قصد کرده استقلال را پاک سازی کند، می توان به عمق فاجعه ها پی برد.

افتخاری هفته قبل نزد وزیر ورزش رفت و به هنگام برگشت از جملاتی استفاده کرد که نیاز به رمزگشایی داشت. مدیر عامل باشگاه استقلال آن روز گفت آقای سلطانی فر اعلام کرده که اجازه ندهید با استفاده از سرمایه ها و سازمان استقلال به باشگاه لطمه بزنند.

دو روز بعد هم افتخاری در تمرین استقلال و در میان بازیکنان اعلام کرد که می داند چه کسی خبر مذاکره با مربی خارجی را به راه انداخته و با او برخورد می کند.

اتفاقات باشگاه استقلال از آنجا پیچیده تر شد که یک ایجنت در تماس با سیدرضا افتخاری وی اعلام کرد که سرمربی خارجی مد نظر شما آماده است. افتخاری که از شنیدن این خبر شوکه شده و جا خورده بود از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند و در پیگیری های بیشتر متوجه می شود که یکی از مسئولان باشگاه تحت مدیریتش سرخود اقدام به این کار کرده است.

افتخاری که تصمیم به حمایت از منصوریان با الگوی ناظم الشریعه در فوتسال دارد، شوکه می شود و می پرسد : من مربی خارجی خواسته بودم؟ پاسخ می شنود که بله خودتان خواسته بودید. افتخاری می گوید چه کسی به شما گفته که من مربی خارجی برای استقلال لازم دارم؟ پاسخ آن ایجنت با اسم بردن یکی از مسئولان باشگاه افتخاری را متوجه همه دسیسه ها در باشگاه می کند.

به دنبال برملا شدن این موضوع افتخاری مذاکره با مربی خارجی برای جانشینی منصوریان را در سایت باشگاه استقلال تکذیب کرد.

در واقع در بدنه استقلال گروهی با اخلال در مسیر مدیر عامل و سرمربی سعی در متوقف کردن این تیم پرطرفدار دارند و یا اینکه با خامی به موارد ورود می کنند که در هر دو صورت آنها مانع حرکت مطلوب استقلال شده اند.

نکته مهم اینجاست که افتخاری هم به سادگی نمی تواند این مسئول را به دلیل پست حساسی که دارند حذف کند و البته برخی هم هستند که اصلا پست در استقلال ندارند اما به واسطه نزدیکی با برخی از اعضای باشگاه مسیر را با دخالت های خود برای افتخاری سخت می کنند. با این حال این فرد در آستانه اخراج قرار دارد و ممکن است بزودی خبرش به طور رسمی اعلام شود.

با این حال باید منتظر برگزاری مجمع باشگاه استقلال ماند تا ابتدا ماندن افتخاری قطعی شود و پس از آن تصمیم نهایی در مورد این مسئول اتخاذ شود. فرد خاطی که پیش از این تاحدودی مورد حمایت منصوریان بود از زمان که سرمربی آبی ها متوجه شد به دنبال جانشین اوست، دیگر مورد حمایت نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5p5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال دست بردار نیست/ از چه بازیکنی پول کم کنیم؟