تاریخ انتشار: 1395/10/07 12:47
کد خبر: 240109

درخواست از آدیداس؛ به ملی‌پوشان پاداش بدهید

مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس ادامه دارد و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک منجر به عقد قرارداد شود.
درخواست از آدیداس؛ به ملی‌پوشان پاداش بدهید

 تاکید فدراسیون فوتبال در مذاکرات این بوده که همه تیم های ملی ما موفق به پوشیدن البسه آدیداس شوند. تیم مذاکره کننده با نمایندگان شرکت آدیداس در دبی بحث اعطای پاداش به اعضای تیم های ملی را در مسابقات جهانی مطرح کردند که مورد قبول شرکت آدیداس قرار گرفته. هر چند بر سر عدد پاداش بحث هایی وجود دارد و هنوز روی رقم توافق نهایی صورت نگرفته است. 

 

این مسئله در  فوتبال حرفه ای مرسوم است.برند ها به منظور بالا بردن انگیزه تیم ها در بازی های جهانی پاداش نقدی در نظر می گیرند و این جدا از پاداشی که فدراسیون فوتبال برای پیروزی ها و موفقیت ها وضع می کند. 

 

فدراسیون فوتبال این اطمینان خاطر را به شرکت آدیداس را داده که می تواند داوران را هم با البسه آدیداس به میدان بفرستد و حتی این ظرفیت را دارد که از توپ های آدیداس در بازی های لیگ برتر و دسته اول استفاده کند. از همه مهمتر این ظرفیت ها می تواند منجر به همکاری باشگاه ها با شرکت آدیداس شود. البته فدراسیون فوتبال همکاری باشگاه ها با شرکت آدیداس را منوط به این دانسته که شرکت آلمانی همانند پوئن هایی که به فدراسیون فوتبال می دهد به باشگاه ها هم بدهد. 

 

اما شرکت آدیداس در نقطه مقابل روی کپی رایت تاکید دارد و اذعان داشته به شرطی با این خواسته ها موافقت خواهد کرد که نمایندگان فروش در ایران با حمایت مواجه شوند و این طور نباشد که البسه این شرکت در شرکت  های غیر قانونی در ایران تولید و به معرض فروش گذاشته شود. 

 

بر اساس اخبار رسیده به زودی قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس رسانه ای می شود و مفاد آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5p8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سریال ناکامی های سردار بوکان تکرار شد/ سردار نیاز به حمایت بیشتر دارد!