تاریخ انتشار: 1395/09/27 16:13
ذوب آهن ضعف های خط دفاع و میانی سرخپوشان را نمایان کرد؛
کد خبر: 242357

کامیابی نیا و دوهفته ناکامی و گل خوردن پرسپولیس!

پرسپولیس نتوانست در برابر ذوب آهن نتیجه بگیرد و فشاری که مهاجمان و هافبک های این تیم بر پرسپولیس وارد کردند، ضعف های خط دفاعی و هافبک های سرخپوشان را نمایان تر کرد.
کامیابی نیا و دوهفته ناکامی و گل خوردن پرسپولیس!

 کامیابی نیا در اکثر بازی های دو فصل اخیر، جزو بهترین های پرسپولیس بوده است و با جنگندگی خاص خود، مانع استفاده حریف از فضاهای پشت محوطه جریمه شده و ضدحملات آنها را هم با خطا یا با تشخیص درست خراب کرد.

در دو بازی اخیر اما وضعیت فرق کرد و او کاملا وسط زمین را به بازیکنان حریف واگذار کرد که همین ضعف باعث دریافت دو گل در دو هفته اخیر شده است.

گل پدیده به پرسپولیس چند نقطه ضعف پرسپولیس را نشان داد؛ اول از همه ربیع خواه که حمله از سمت این بازیکن شروع شد و نتوانست توپ را دفع کند، محمد انصاری توانست در یک مرحله بازیکن تیم پدیده را بلاک کند اما یار کمکی او سید جلال نتواتست به خوبی او را پوشش بدهد و از همه بدتر عملکرد کمال کامیابی نیا بود که از میانه میدان بدون توجه به حضور یوسفی او را تنها گذاشت و یوسفی به راحتی به قلب دفاع پرسپولیس زد و گل پدیده به ثمر رسید.

کمال کامیابی نیا بارها و بارها در بازی با پدیده میانه میدان را واگذار کرد و با پاسهای اشتباه بیش از پیش نشان می داد که پرسپولیس باید بیشتر حواسش به رفتن نورالهی باشد.

در بازی امروز باز هم همان کامیابی نیا هفته گذشته را دیدیم. او در دقیقه 2 از داور کارت گرفت  تا باقی مسابقه را کمی محتاط تر دنبال کند و در ادامه بازی هم در میانه میدان نتوانست مقابل هافبک های خلاق ذوب اهن کاری را انجام بدهد. در لحظه گل ذوب اهن دفاع تیم پرسپولیس آرایش همیشگی خود را داشتند و اینجا هافبک های پرسپولیس بودند که نتوانستند با فشار آوردن به بازیکن تیم حریف مانع گلزنی پهلوان شوند. کامیابی نیا مانند بازی با پدیده نتوانست فشار لازم را به  بازیکن حریف وارد کند و پهلوان بدون مزاحمت دروازه پرسپولیس را هدف گرفت. از انجایی که بحث جدایی احمد نوراللهی داغ تر از قبل شده پرسپولیس و برانکو باید حواس‌شان را بیشتر از قبل جمع کنند چرا که در صورت رفتن قطعی نورالهی و جذب نشدن مهره ای کارآمد در این پست، کار سرخ ها در لیگ برتر و آسیا حسابی سخت خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5re9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که از هافبک های پرسپولیس هم بیشتر می ارزد!

موضع سخت و سنگین برانکو در مقابل شاگرد جدایی طلب!
تا وقتی من در پرسپولیس هستم حق بازگشت نداری؛