تاریخ انتشار: 1395/09/27 01:13
کد خبر: 242481

طارمی؛ چرا مهدی سال گذشته نیست؟

مهدی طارمی شادابی سال گذشته را ندارد و اگر این روند ادامه داشته باشد هم پرسپولیس و هم تیم ملی متضرر می شوند.
طارمی؛ چرا مهدی سال گذشته نیست؟

سال گذشته هر توپی که به طارمی می رسید، بوی گل به مشام می رسید و هواداران از روی صندلی بلند می شدند تا جشن گل به راه بیندازند. مدافعان برای مهار این مهاجم فرصت طلب پرسپولیس، چاره ای نداشتند، یا تن به گل دادن و موقعیت خطرناک می دادند یا این که مرتکب خطا شده و پنالتی بدهند.

مهدی آن چنانی انفجاری به سمت توپ حمله ور می شد که واقعا چاره ای به جز خطا برای مدافعان باقی نمی گذاشت و در آخر فصل هم دیدیم که پرسپولیس چقدر شاداب و با طراوت بازی می کرد و اگر ضعف های اول فصل نبود و عقب ماندگی هایی 6 هفته اول لیگ پانزدهم، این تیم با اختلاف می توانست قهرمانی لیگ را مال خود نماید.

اما امسال مهدی آن زهر لازم را ندارد. موقعیت زیاد خراب می کند؛ پنالتی نمی گیرد؛ مدافعان ترسی از او ندارند و با آرامش مامور مهار طارمی می شوند و این مهدی است که دچار استرس و هیجان و فشارهای روانی است که مبادا نتواند خواسته ها را برآورده کند و سیل انتقادات بر او سرازیر شوند.

لیگ شانزدهم که به مراتب برای مهدی باید برای تمام بازیکنان که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در ترکیب اصلی را دارند، حساس تر می باشد، برای مهدی این گونه نشده است و او نتوانسته تا اینجای بازی ها انتظارات را بر آورده نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5ryz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوشحال کننده برای پرسپولیس+(عکس)