تاریخ انتشار: 1402/01/13 21:22
فقط به رئال فکر می‌کنم
کد خبر: 8357

آنچلوتی: هیچکس نگران آینده من در رئال نباشد

کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
آنچلوتی: هیچکس نگران آینده من در رئال نباشد

رئال مادرید امروز موفق شد با برتری 6-0 برابر وایادولید فاصله‌اش با بارسا را به 12 امتیاز کاهش دهد و با روحیه‌ای خوب به بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر آبی و اناری‌ها برسد. کریم بنزما سه گل زد و لوکاس واسکز، رودریگو و مارکو آسنسیو نیز دیگر گل‌های رئال را زدند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت: «این پیروزی واجب و کلیدی بود. در ابتدا کمی اذیت شدیم و وایادولید بهتر بود ولی پس از زدن گل اول، بازی ما ریتم مناسبی گرفت و گل‌های بعدی را زدیم. سرعت انتقال توپ ما عالی بود و کریم هم نشان داد در بهترین فرم است. امشب همه چیز عالی پیش رفت.»

کارلتو ادامه داد: «بازی را 2-4-4 شروع کردیم و بنزما و رودریگو زوج خط حمله بودند. هافبک‌های ما نیز به خوبی پرس می‌کردند و همین باعث می‌شد آسنسیو آزادی عمل پیدا کند و رودریگو نیز در کناره‌های زمین شانس‌های گلزنی خوبی پیدا کند. گل رودریگو فشار را از روی تیم برداشت و کمک کرد گل‌های بعدی را بزنیم.»

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی درپاسخ به سوال گوتی (اسطوره رئال) در مورد آینده‌اش در رئال گفت: «تو من را نگران می‌بینی؟ من هم به اندازه خودت رئال را دوست دارم.  کسی تردید  نداشته باشد که من فقط به رئال فکر می‌کنم.»

هو شدن ادن هازارد پس از ورود به زمین: «بله، سوت‌های اعتراضی را شنیدم. ادن در وقفه بازی‌های ملی خوب تمرین کرده بود و امروز هم توانست دقایقی بازی کند. خوب هم کار کرد و یک پاس گل داد. همین‌طور خوب تمرین کند، فرصت بیشتری نیز برای بازی کردن نصیبش می‌شود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7r93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول آنچلوتی به هواداران رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو