تاریخ انتشار: 1395/11/11 00:15
کد خبر: 232633

شش امتیاز از ملوان کسر می‌شود؟!

با صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده عضو حقوقی فدراسیون فوتبال مشخص شده است که حکم کسر شش امتیاز از دو تیم ایرانی به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردیده است و دو باشگاه ایرانی به دلیل بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی با این حکم جریمه شده‌اند.
شش امتیاز از ملوان کسر می‌شود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، هرچند نصیرزاده از قطعیت این حکم صحبت می‌کند اما نامی از این دو باشگاه نمی‌برد ولی شواهد و قرائن نشان می‌دهد که یکی از این دو باشگاه ملوان بندر انزلی است که در رقابت‌های لیگ یک حضور دارد.

چندی پیش مشخص شد با شکایت یکی از بازیکنان خارجی تیم ملوان که در لیگ برتر برای این تیم توپ می‌زد، این باشگاه با جریمه‌ی سنگینی از سوی فیفا روبرو شده است اما در آن زمان حکمی به فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه ابلاغ نشده بود.

اما حالا ظاهرا قضیه ابعاد جدی‌تری به خود گرفته است و به نظر می‌رسد کسر شش امتیاز از این تیم که با 40 امتیاز در صدر رقابت‌های لیگ یک حضور دارد جدی شده است.

ملوان که در هفته‌های اخیر موفق شده بود از رقیبان خود در لیگ یک فاصله‌ی امتیازی خوبی بگیرد، حالا اگر به طور قطعی با کسر امتیاز روبرو شود، 34 امتیازی می‌گردد و تا رده‌ی پنجم جدول سقوط می‌کند و این یعنی داغ شدن هرچه بیشتر رقابت‌های لیگ یک برای تیم‌های مدعی از جمله مس کرمان که حالا می‌توانند به هر دو رتبه‌ی اول و دوم برای صعود به لیگ برتر چشم داشته باشند.

نکته‌ی جالب‌تر اینکه شاهکار باشگاه ملوان در زمان مدیریتی صادق درودگر رقم خورده است که کرمانی‌ها خیلی وقت پیش به ماهیت مدیریتی او پی برده بودند و او که بدترین چالش ممکن را با همکاری عده‌ای در فدراسیون فوتبال علیه باشگاه مس کرمان ایجاد کرد، بعد از نابودی باشگاه نساجی در شمال کشور، حالا تبعات مدیریتی خود را برای دیگر باشگاه شمالی یعنی ملوان انزلی نیز به یادگار گذاشته است!!

البته باید تا زمان اعلام رسمی فدراسیون فوتبال صبر کرد و دید دو باشگاهی که با کسر شش امتیاز مواجه شده‌اند دقیقا کدام باشگاه‌ها هستند اما شواهد و قراین نشان می‌دهد که یکی از این باشگاه‌ها ملوان بندر انزلی است که از چندی پیش داستان شکایت بازیکن گرجستانی این تیم در فیفا حسابی سروصدا کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت مس با پیروزی نه تساوی