تاریخ انتشار: 1395/12/18 10:19
کد خبر: 224509

زیدان: عملکردمان ضعیف بود؟ نتیجه و صعودمان مهم است

سرمربی رئال مادرید ضعیف بودن عملکرد تیمش در نیمه اول بازی برابر ناپولی برابر لیگ قهرمانان اروپا را مهم ندانست و تأکید کرد چیزی که برای او اهمیت دارد پیروزی و صعود به مرحله بعد است.
زیدان: عملکردمان ضعیف بود؟ نتیجه و صعودمان مهم است

زین‌الدین زیدان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش در خانه ناپولی که باعث شد کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی و رفت و برگشت 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند، اعتراف کرد عملکرد شاگردانش در نیمه اول ضعیف بوده اما برای او پیروزی و صعود است که اهمیت دارد.

زیدان که تیمش در نیمه اول با تک گل دریس مرتنس به ناپولی باخت، در 45 دقیقه نخست بازی ضعیفی ارائه کرد. گل راموس در دقیقه 57 اما کهکشانی‌ها را به بازی برگرداند و در ادامه یک گل به خودی از مرتنس و گلی دیگر توسط آلوارو موراتا پیروزی رئالی‌ها را در این بازی قطعی کرد.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بازی را 3 بر یک بردیم و این چیزی است که اهمیت دارد. رئال مادرید در نیمه اول تحت فشار قرار گرفت و ناپولی توپ‌های زیادی از ما گرفت اما نیمه دوم متفاوت بود چون ما بیشتر در نیمه زمین ناپولی حضور داشتیم.

زیزو تأکید کرد که بین دو نیمه در رختکن چیز خاصی به بازیکنانش نگفته که عملکرد آنها را در نیمه دوم متحول کند.

وی افزود: حرفی که ما زدیم این بود که باید بعضی چیزها تغییر کند چون ناپولی داشت کارمان را سخت می‌کرد. گفتیم که باید پرس را از جلوتر آغاز و فاصله میان خطوط را کنیم اما می‌دانستیم که برای گلزنی در نیمه اول هم فرصت داشتیم و از سرخیو راموس بابت اینکه با ضربه سرش ما را به سوی کسب پیروزی برد تشکر می‌کنیم. کرنر‌ها و ضربات شروع مجدد هم بخشی از فوتبال هستند. ضمن اینکه مسابقه فوتبال 90 دقیقه است.

زیدان در پاسخ به این سؤال که چرا نقش گرث بیل در کار گروهی رئال مادرید کمرنگ بوده، حاضر به انتقاد از این بازیکن ولزی و هیچ یک از دیگر بازیکنانش نشد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها اظهار داشت: من با این موضوع که بیل در کارهای دفاعی به هم‌تیمی‌هایش کمک نمی‌کرد موافق نیستم چون تمام بازیکنان ما برای مسلط شدن بر بازی مشکل داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb9ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: بازگشت به ورزشگاه ناپولی خوشحال‌کننده است

رئال در جهنم ناپل/ شام آخر برای "ونگر"
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا