تاریخ انتشار: 1395/12/04 21:20
اختصاصی| سرمربی شهرداری همدان مطرح کرد؛
کد خبر: 227357

هادی گل‌محمدی: بارفع مشکلات تیم، به لیگ یک صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معتقد است که بارفع مشکلات این تیم، می توانند لیگ یکی شوند.
هادی گل‌محمدی: بارفع مشکلات تیم، به لیگ یک صعود می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، هادی گل محمدی سرمربی شهرداری همدان درخصوص بازی با هف سمنان گفت: بازی خوبی بود. ما نیز چون از پیش صعودمان قطعی شده بود به برخی از بازیکنانمان استراحت دادیم. روند روبه رشدی را در پیش گرفتیم و امتیازات مناسبی جمع کردیم و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ما آمده بودیم که از حیثیت تیم خودمان هم دفاع کنیم و در کل بازی خوبی بود.

وی درخصوص تیم هف سمنان گفت: از زمانی که سیدکوروش موسوی آمده، ایشان خیلی باشخصیت است و تیمشان خیلی باشخصیت بود و به ایشان تبریک می گویم بابت برد و در ادامه بازی ها نیز برایشان آرزوی موفقیت دارم.

گل محمدی درخصوص جوو تماشاگران سمنانی گفت: باتوجه به اینکه لیگ دو زیاد توسط مردم حمایت نمی شود، اما حاشیه خاصی بین آنها ایجاد نشده بود و تیم خودشان را تشویق کردند و جووی خوبی را در استادیوم رقم زده بودند.

وی در خصوص برنامه شهرداری همدان در مرحله بعدی مسابقات گفت: ما سال اول حضورمان را در لیگ دو حضور داریم و روند خوبی را در پیش گرفته ایم و ان شاء الله در دور دوم باقدرت پیش خواهیم رفت تا نماینده خوبی برای مردم همدان باشیم.

وی ادامه داد: ما در نیم فصل چهار بازیکن اصلی خودمان را از دست دادیم و در نیم فصل صد در صد تعدادی بازیکن به تیم اضافه خواهیم کرد.

سرمربی شهرداری همدان درخصوص ساپورت مالی این تیم گفت: من هفته قبل جلسه ای با اعضای هیات مدیره داشتیم و گفتم که اگر قرار است تیم باقدرت جلو برود باید مشکل بازیکنان از لحاظ روحی و روانی حل شود و اعتقادم این است که اگر مشکلات تیم ما حل شود، تیم به راحتی به لیگ یک می رود.

گل محمدی ادامه داد: ما 20 روز بود که زمین تمرین درست و حسابی نداشتیم و این امر روی کیفیت بازی ما خیلی تاصیر گذار بود. متاسفانه به دلیل شرایط آب و هوایی که در کشور حاضر بود نتوانستیم تمرین درست و حسابی انجام دهیم و امیدوارم این مشکلات تیم ما، با حمایت مسئولین حل شود.

گل محمدی در پایان گفت: ما در این بازی از 5-6 بازیکن جوانانمان بازی دادیم و ما به اهدافمان که صدرنشینی و معرفی بازیکنان خوب به سطح اول کشور بود، رسیدیم و از روندی که بچه ها در پیش گرفتند راضی هستم و امیدوارم مشکلات حل شود تا تیم قدرتمندتری را شاهد باشیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbg59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهاری: با دست خالی، بچه ها غیرتمندانه پیروز شدند
اختصاصی| کاپیتان خیبر مطرح کرد؛

شهرداری همدان؛ با تعصب و باغیرت پیش به سوی هدف
اختصاصی| تحلیلی بر قوی‌ترین تیم لیگ دویی؛