تاریخ انتشار: 1395/12/06 21:04
کد خبر: 227009

بند عجیب در قرارداد ستاره برنابئو

انتقال ایسکو در این تابستان به بارسلونا امکان پذیر نخواهد بود.
بند عجیب در قرارداد ستاره برنابئو

به گزارش فرتاک ورزشی، قرارداد ایسکو آلارکون با رئال مادرید در تابستان سال 2018 به پایان می رسد و این هافبک 24 ساله اسپانیایی به خاطر عدم حضور در ترکیب ثابت تیم زیدان، تمایلی به امضای قرارداد جدید با مادریدی ها ندارد.

در حالی که طی روز های گذشته عنوان شد که ایسکو قصد دارد با انتقال به بارسلونا و درخشش دوباره، به حضور در جام جهانی روسیه نزدیک شود، اما اکنون گفته می شود که ایسکو بنا به یک دلیل حائز اهمیت نمی تواند تا پیش از جام جهانی 2018، آبی و اناری پوش شود.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در برگه قرارداد سال 2013 ایسکو، به مانند سایر بازیکنان رئال مادرید بند ضد انتقال به بارسلونا گنجانده تا بدون صورت گرفتن هیچ گونه خیانتی، ترانسفری مستقیم از رئال مادرید به بارسلونا انجام نشود.

با این حال، ایسکو چاره ای ندارد که گزینه انتقال به بارسلونا را در تابستان پیش رو فراموش کند. البته او می تواند در پایان قراردادش با مادریدی ها به بارسلونا انتقال یابد اما اصرار وی به جدایی زودهنگام، او را به مشتری انگلیسی اش یعنی منچسترسیتی نزدیک می کند.

در بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو از کسانی است که ایسکو را به شدت دوست دارد و مثل جوردی آلبا موافق حضور این هافبک تکنیکی در نیوکمپ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbgk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آلبا به احتمال پیوستن ایسکو به بارسا