تاریخ انتشار: 1395/11/22 14:01
بازیکن اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 230157

محمد حسین پور: باآمدن آقا یحیی، تمرینات سر و شکل حرفه ای تر به خود گرفته است

بازیکن گلزن تیم فوتبال اکسین البرز از نحوه ی تمرینات یحیی گل محمدی رضایت دارد.
محمد حسین پور: باآمدن آقا یحیی، تمرینات سر و شکل حرفه ای تر به خود گرفته است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسین پور زننده گل سه امتیازی اکسین مقابل ملوان در خصوص شرایط اکسین صحبت هایی را مطرح کرده است که در ذیل میخوانید:

* اول فصل چند پیشنهاد خوب بود و وقتی از باشگاه اکسین زنگ زدند،با صحبت هایی که کردیم توافقات حاصل شد و البته اکسین، نزد به محل سکونتم بود و حضور مربیان کار بلد و شخص مدیر عامل خوب مان باعث شد که اکسین البرز را انتخاب کنم.

* در مورد گلزنی ام به ملوان هم باید بگویم که خدا را شاکرم که با گل من خیلی ها شادمان شدند،تلاش بسیار من و اعتماد اقای گل محمدی و البته لطف خدا باعث این اتفاق خوب شد.

* کار کردن با اقا یحیی بسیار شیرین میباشد،ایشان مربی کار بلد،خوش اخلاق و حرفه ای می باشد،با امدن اقا یحیی باشگاه اکسین حرفه ای تر شده است و تمرینات فوق العاده ای را انجام می دهیم و از همه جوانب همانند تیم های لیگ برتری پیش میرویم.

* اکسین را مدعی صعود بدانید چرا که یک تیم خوب و بازیکنان عالی داریم که توانایی های بسیاری برای گفتن دارند و البته کادر فنی با دانش که بسیار برای موفقیت تیم تلاش میکند.

* در مورد سوال شما در مورد خونه به خونه هم باید بگویم که این تیم بازیکنان قابلی دارد و توانایی این را دارد که جزو مدعیان باشد و امیدوارم که تیم شهرم و اکسین البرز دو تیمی باشند که به لیگ برتر صعود کنند.

* بازی این هفته مقابل بادران میتواند بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد زیرا دو تیم فوتبال هجومی و البته روی زمین را ارائه می دهند و امیدوارم که نتیجه این بازی به سود ما باشد.

* در پایان هم تشکر میکنم از مدیر عامل تیم و عوامل باشگاه اکسین و کادر فنی خوب تیم و در راس ان اقای گل محمدی و مردم خوب کرج که بنده و تیم را مورد حمایت قرار میدهند،امیدوارم با صعود به لیگ برتر دل این عزیزان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbvxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از نقره داغ شدن کاسپین و بعثت تا جریمه پتروکیان
آخرین آرای کمیته انضباطی درخصوص تیم های لیگ دویی