تاریخ انتشار: 1395/12/13 16:00
کد خبر: 225481

استقلال بدنبال رکورد شکنی در برابر مشهدی ها

استقلال در هفته های هجدهم تا بیست و دوم موفق به شکست دادن صنعت نفت در آبادان، پیکان در آزادی، ماشین سازی در تبریز، پرسپولیس در آزادی و ذوب آهن در اصفهان شد.
استقلال بدنبال رکورد شکنی در برابر مشهدی ها

 آنها با این کارنامه به دیدار برابر سیاه جامگان می روند تا برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، صاحب 6 برد پیاپی شوند. پیش از این، استقلال 3 بار و هر 3 بار توسط امیر قلعه نویی برای کسب ششمین پیروزی اش تلاش کرده ولی هرگز موفق به رقم زدن آن نشده است.

 

تنها یک بار در اولین دوره لیگ برتر، آبی ها صاحب 6 برد متوالی شدند که آنهم با جابجایی در برگزاری بازیها بود. استقلال 6 بازی پیاپی را در اولین دوره لیگ برتر با منصورخان پورحیدری برد ولی بازی هفته هشتم را بعد از بازی هفته نهم انجام داد. آنها بدین ترتیب بازیهای هفته هشتم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم را از فولاد، سپاهان، ابومسلم، پیکان، ملوان و برق شیراز بردند.

 

لیگ چهارم

استقلال از هفته بیست و پنجم تا بیست و نهم در 5 بازی متوالی برنده شد. آنها در این بازه زمانی موفق به شکست دادن برق شیراز، پیکان، ملوان، شموشک و سایپا شدند اما در رقم زدن برد ششم موفق نبودند و با سپاهان در هفته پایانی فصل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. آن روز اگر رضا عنایتی موفق می شد پنالتی اش را گل کرده و برابر آرمناک پطروسیان شکست نمی خورد، قلعه نویی و تیمش به برد ششم می رسیدند.

 

لیگ هشتم

استقلال از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم موفق به ثبت 5 برد متوالی شد. آنها در این بازه زمانی، موفق به شکست دادن مس، برق، صبا، استقلال اهواز و راه آهن شدند. تیم قلعه نویی در این 5 بازی 16 گل زد و 4 گل خورد ولی با تساوی در دربی موفق به ثبت برد متوالی ششم نشد. آن روز اگر علی علیزاده، توپ را در دقیقه آخر دربی با دست نمی زد و به پرسپولیس پنالتی نمی داد، برد ششم رقم خورده بود.

 

لیگ سیزدهم

تیم قلعه نویی از هفته هجدهم شروع به بردن کرد و این روند را تا هفته بیست و دوم ادامه داد تا اینکه به دربی و تساوی بدون گل رسید. در این بازه زمانی، استقلال موفق به شکست دادن فجر، صبا، داماش، راه آهن و استقلال خوزستان را شکست داد. آن روز اگر فرهاد مجیدی، قدر تنها موقعیت بازی را می دانست، برد ششم رقم می خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbwjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست قلعه نویی از یک استقلالی؛ ایرانپوریان را به پرسپولیس برسان

شاه مهره نقل و انتقالات در سبد کدام تیم قرار میگیرد؟