تاریخ انتشار: 1402/05/26 11:10
کد خبر: 1009

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

به نظر می رسد که تیم استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
 ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

پیروزی های سپاهان و پرسپولیس در روز قبل سبب شده تا استقلال چاره ای جز کسب سه امتیاز از دیدار خانگی برابر ملوان نداشته باشد. آبی پوشان در بازی نخست بسیار خوب ظاهر شدند، آن هم در شرایطی که کمتر کسی انتظار برتری با اختلاف ۳ گل را داشت.

حالا نکونام باید برای جا نماندن از کورس مدعیان، از این دیدار حساس دست پر خارج شود. پیروزی در این دیدار خانگی که البته بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، می تواند روند خوب استقلال را حفظ کند. سرمربی آبی پوشان برای این مسابقه می تواند از روزبه چشمی استفاده کند ولی آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت در دسترس نیست.

* سیدحسین در دیدار برابر صنعت نفت موفق شد فصل را با کلین شیت آغاز کند و دروازه اش را بسته نگه داشت. او یک سیو خوب نیز در نیمه دوم داشت و حالا با روحیه بهتری به دنبال یک عملکرد خوب برابر تیم مهدی تارتار است.

* مصدومیت بد موقع سهرابیان باعث شد تا او برای چند هفته در دسترس نباشد. با این حال، ایمان سلیمی کاملا آماده است تا جای خالی هم تیمی خود را پر کند. او در دیدار امروز به عنوان زوج محمدحسین مرادمند به میدان می رود.

* ابوالفضل جلالی ستاره تیمش در آبادان بود و هواداران را به ادامه فصل امیدوار کرد. این بازیکن امروز نیز در پست مدافع چپ بازی خواهد کرد و در سمت راست نیز صالح حردانی برای تیمش به میدان می رود.

* روزبه چشمی محرومیت خود را در دیدار قبل پشت سر گذاشت و حالا می تواند به ترکیب اصلی بازگردد. در نتیجه انتظار می رود که مهدی پور به همراه آرش رضاوند بازیکنانی باشند که جلوتر از او و در خط میانی بازی کنند.

* مهرداد محمدی همچنان به شرایط بازی نرسیده و البته قرار است امروز تست های نهایی از او گرفته شود. در صورتی که او مهیای حضور ثابت در ترکیب تیم نباشد، جعفر سلمانی از ابتدا بازی می کند. در پست وینگر راست نیز یامگا به میدان می رود.

* ارسلان مطهری موفق شد در بازی قبل گلزنی کند و به چندین بازی ناکامی خود پایان دهد. او در دیدارهای پیش فصل نیز دو گل به ثمر رسانده بود و امروز نیز امید اول باز کردن دروازه حریف به شمار می رود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ملوان:

سیدحسین حسینی – ایمان سلیمی – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – کوین یامگا – جعفر سلمانی – ارسلان مطهری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gded3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تغییرات ساپینتو برای رسیدن به فینال!