تاریخ انتشار: 1395/07/08 23:14
مجتبی حسینی اعتماد مدیران ذوب آهن را جلب کرد
کد خبر: 258657

جانشین سرمربی پرسپولیسی انتخاب شد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مجتبی حسینی در بازی‌های تیم ذوب‌آهن خوب درخشید و اعتماد ما را برای سرمربیگری جلب کرد.
جانشین سرمربی پرسپولیسی انتخاب شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سعید آذری عصر امروز پس از بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بوشهری‌ها در بازی امروز خوب درخشیدند اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری بوشهر به صورت یکدست و با تماشاگرانی خونگرم در این بازی ظاهر شد و در مقابل تیم ما به درستی بازی خود را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای برد در این بازی حضور پیدا کرده بود، گفت: رطوبت و گرمی هوا باعث شد بازیکنان تیم ذوب‌آهن نتوانند به تمریناتی که انجام داده بودند دست یابند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن دارای بازیکنانی توانمند و با انرژی است، افزود: این تیم مدعی قهرمانی جام حذفی است و با برنامه‌ریزی‌هایی که دارد به این مهم دست می‌یابد.

آذری در زمینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استعفای یحیی گل‌محمدی درخواست خودش بود که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجتبی حسینی در دو بازی گذشته خوب درخشیده است، بیان کرد: در دو بازی گذشته مجتبی حسینی به عنوان سرمربی بازیکنان را خوب چیده بود و به نتایج دلخواه دست یافتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: با اعتمادی که به مجتبی حسینی کرده‌ایم و نتیجه خوبی در بازی‌های گذشته داشت می‌توان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به وی اعتماد کرد.

آذری افزود: همانطور که در 10 هفته از یحیی گل‌محمدی حمایت کردیم از مجتبی حسینی نیز در عرصه‌های رقابتی حمایت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge5dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین مربی پرسپولیسی تا دربی روی نیمکت است