تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:37
کد خبر: 260409

پیش بازی استقلال – ذوب آهن/ جنگ آبی و قرمز!

دیدار استقلال و ذوب آهن سه شنبه، ۳۰/۶/۱۳۹۵ در هفته هفتم شانزدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت: ۱۹:۳۰ برگزار می شود.
پیش بازی استقلال – ذوب آهن/ جنگ آبی و قرمز!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  استقلال امسال یک بار در خرمشهر در فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی شکست خورد و به این بازی دید انتقامی دارد.

 

علیرضا منصوریان هنوز در لیگ برتر به برد نرسیده و به این بازی نگاه ویژه ای دارد. علیرضا منصوریان فرصت بزرگ خارج کردن تیمش از بحران را در شهرآورد ۸۳ از دست داد و حالا انتظار است در بازی با ذوب‌آهن که هفتمین پیکار استقلال با مربیگری او در فصل جاری محسوب می‌شود، نوار ناکامی‌های پی‌درپی را پاره کند و سرانجام طعم پیروزی را بچشد اما حریف مقابلش تیم خوبی به نام ذوب آهن است. منصوریان در شرایطی کاملا بحرانی قرار دارد و اگر در بازی فردا شب هم به نتیجه لازم نرسد دوباره ممکن است بحران به سراغش بیاید.

 

علیرضا منصوریان با تساوی در دربی به آرامش رسیده و حالا فقط برد می خواهد.

البته منصوریان در هیات مدیره مخالفانی دارد و برای اینکه مدیران مخالف را از میدان به در کند، باید بازی مقابل ذوب آهن را ببرد.البته رویکرد استقلال اگر مثل بازی با پرسپولیس باشد مطمئنا راه به جایی نمی برد و همچنان درحسرت پیروزی گام خواهد برداشت اما اگر استقلال با سیمایی متفاوت گام به میدان بگذارد و بازی را ببرد همه چیز برای استقلال و منصوریان عوض مس شود.

 

کاوه رضایی

مهاجم استقلال روند گلزنی کندی دارد و عملکردش هنوز هواداران را راضی نکرده است. او می توانست در دربی حداقل یک گل بزند و استقلال را خوشبخت کند اما بدشانسی او واستقلال ادامه دارد. از کاوه رضایی انتظار می‌رود که فرداشب وقتی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد دیگر آن مهاجم کم رمق و پراشتباه نباشد و نقشش را به‌عنوان مهاجم استقلال خوب ایفا کند. البته از کاوه رضایی انتظار زیاد است هر چند که بعضی بازیکنان استقلال سعی می‌کنند مسوولیت او را کم جلوه دهند.

 

مهدی رجب‌زاده

گرچه مهدی رجب‌زاده سن و سالی گذرانده اما همچنان زهردارترین بازیکن ذوب‌آهن محسوب می‌شود. به همین دلیل است که نباید هافبک-مهاجم ذوب آهن را لحظه‌ای به حال خود رها کرد. مدافعان استقلال اگر می‌خواهند روز خوبی را پشت‌سر بگذارند باید سایه به سایه رجب‌زاده حرکت کنند و اجازه ندهند این بازیکن آزادانه جولان بدهد.البته استقلال در دربی نشان داد که سازمان دفاعی خوبی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge8kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه خطرناک تر از همیشه/ گل محمدی مواظب باشد