تاریخ انتشار: 1395/06/25 19:50
اختصاصی/
کد خبر: 261257

سرپرست اکسین: موفقیت اکسین روی منطق بوده نه از روی شانس/ چند ماه فقط تمرین کردیم تا الان در صدر باشیم

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز گفت: چند ماه فقط تمرین کردیم تا الان در صدر باشیم.
سرپرست اکسین: موفقیت اکسین روی منطق بوده نه از روی شانس/ چند ماه فقط تمرین کردیم تا الان در صدر باشیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمد یاراحمدی سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز درخصوص آخرین شرایط این تیم گفت: بیش از 60 از درصد تیم پارسال را حفظ کردیم و یک تعداد به مجموعه اضافه کردیم و هفت روز بعد ازبازی های لیگ دو، تمریناتمان را شروع کردیم. با 4 تا تیم لیگ برتری بازی تدارکاتی انجام دادیم. با سایپا، صنعت نفت ابادان، ذوب اهن و پدیده.

وی افزود: بعد از آن یک وقفه در تیم ما افتاد. یه سری اختلافات کوچک پیش آمد، چندتا بازیکن از ما جدا شدند. اقای علی امیری، ناصر سالاری، مجتبی لطفی و حامد کریمی 4 تا بازیکن اصلی بودند و حامد کریمی هم 50-60 درصد راه انداز تیم بود. بعد از این مجدد مالکین باشگاه و اقای کریمی دست به دست هم دادیم تا دوباره تمرینات شکل بگیرد و اقای امیری دوباره برگشت به تیم اما اقای لطفی و سالاری را نتوانستیم برگردانیم به تیم و مصمم شدیم که بازی های خوبی انجام بدیم و بعد از 6 هفته که 2 تا باخت اوردیم و سزاوار نبودیم، با روحیه ی بالایی رقابت ها را دنبال کنیم.

وی افزود:در سیرجان در دقیقه 90 گل خوردیم و متاسفانه گل بازنده را در دقیقه 94 یک ضربه پنالتی بر علیه ما گرفته شد و بازی اخر هم که با ملوان بود و با اینکه توپ و میدان در دست ما بود طی یک اشتباه دقایق اخر گل خوردیم ولی با این حال هنوز در صدر جدول هستیم و تمام تیم، کادر و مدیریت در تلاش هستند که صدر نشینی را از دست ندهند و به این روندشان ادامه بدهند و در بازی بعدی که با بادرانداریم، بچه ها مشتاق هستند که 3 امتیاز را بگیرند و تلاش میکنیم که به موفقیت خودمدن ادامه بدهیم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3genx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم بتوانیم امار خوب دفاعی خود را حفظ کنیم
بازیکن پارس جنوبی؛