تاریخ انتشار: 1395/06/19 10:33
کد خبر: 262533

گزارش سایت یونانی از بازگشت انصاری فرد و شجاعی به پانیونیوس + عکس

سایت پانیونیوس گزارشی درباره بازگشت دو ملی‌پوش ایرانی به تمرینات این تیم قبل از اولین بازی فصل جدید سوپر لیگ یونان منتشر کرد.
گزارش سایت یونانی از بازگشت انصاری فرد و شجاعی به پانیونیوس + عکس

سایت پانیونیوس در آستانه اولین بازی فصل جدید این تیم برابر آستراس  با انتشار تصویر مشترک کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی، درباره بازگشت دو ملی‌پوش ایرانی به تمرینات پانیونیوس نوشته است: انصکاری‌فرد و شجاعی پس از پایان دو بازی تیم ملی ایران به یونان بازگشته اند و فقط در آخرین جلسه تمرینی تیم پانیونیوس پیش از بازی با آستراس که عصر امروز (جمعه) برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

در ادامه گزارش این سایت یونانی آمده است: ولادان میلویوویچ، سرمربی صربستانی تیم پانیونیوس در حال انتخاب 11 بازیکن اصلی بازی برابر آستراس است، اما یک واقعیت نگران کننده برای او تنها یک جلسه تمرینی انصاری فرد و شجاعی قبل از این بازی خواهد بود. البته مسئله مهم این است که ولادان دو بازیکن ایرانی را خود را در اختیار خواهد داشت و با توجه به آمادگی مطلوب تمام بازیکنان می‌تواند ترکیب ایده آل خود را برابر آستراس روانه میدان کند.

انصاری‌فرد و شجاعی پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی ایران در بازی های تدارکاتی تیم پانیونیوس عملکرد درخشانی داشتند و مورد توجه سرمربی صربستانی این تیم جهت حضور در ترکیب اصلی  قرار گرفتند.

دیدار تیم های پانیونیوس و آستراس در اولین هفته فصل جدید سوپر لیگ یونان ساعت 20 فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3geyen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پیشین  پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول هم‌ تیمی جدید انصاری‌فرد و شجاعی+ عکس