تاریخ انتشار: 1397/02/09 13:31
کد خبر: 150009

تاج: پیراهن تیم ملی طرح دار است/ فیفا اجازه بدهد یوز را هم اضافه می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال به انتقادات نسبت به لباس تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: دو هزار صفحه نسبت به این لباس‌ها انتقاد شد ولی پیراهن‌ها طرح دار است.
تاج: پیراهن تیم ملی طرح دار است/ فیفا اجازه بدهد یوز را هم اضافه می کنیم

مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه پیراهن تیم ملی در جام جهانی روسیه وارد ایران شده است، گفت: از این پیراهن در جریان دیدار با ازبکستان رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیراهن ها طرح دار است و ساده نیست، تاکید کرد: اینکه می گویند پیراهن تیم ملی در جام جهانی شبیه زیرپیراهنی است، درست نیست. پیراهن هایمان طرح دار است. فکر می کنم ۲ هزار صفحه در رابطه با پیراهن تیم ملی انتقاد شده است اما پاسخ می دهیم و می گوییم این پیراهن ها ساده نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با طرح یوزپلنگ بر روی پیراهن تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: در حال تلاش در این زمینه هستیم و مذاکراتی با فیفا انجام داده ایم. یک بار در رابطه با پیراهن از فیفا تاییدیه گرفته ایم و اگر فیفا در این زمینه (برای اضافه کردن طرح یوزپلنگ) موافقت کند، این کار را هم انجام خواهیم داد.

تاج با بیان اینکه پیراهن های تیم ملی از کیفیت خوبی برخوردار است و در کل خوب به نظر می آید، یادآور شد: کیفیت پیراهن های تیم ملی از بهترین های دنیاست. آدیداس برند عالی است که از آن برای تولید پیراهن های تیم ملی استفاده کرده ایم، باز هم می گویم پیراهن خیلی ساده نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه تیم ملی اردوهای تدارکاتی در ترکیه و کمپ تمرینی این کشور خواهد داشت و با تیم ملی یونان هم در کشورش دیدارهایی را برگزار می کند، در رابطه با زمین کمپ تیم ملی و موضوع مناقصه و ورود فیفا به آن توضیح داد.

وی در این رابطه گفت: خواسته ام تا مستندات را ارائه دهند، اگر تخلفی صورت گرفته باشد به شدت با متخلفان برخورد می شود. شخصا به کمیته اخلاق گفته ام چه درست، چه غلط به موضوع ورود کند و آن را پیگیری کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg8gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: انتقادهایی که بتوانند مسیر درستی را به مسوولان نشان دهند قابل احترام هستند