تاریخ انتشار: 1402/02/29 11:55
کد خبر: 5957

استقلال بدون مدافع راست در نیمه نهایی جام حذفی!

استقلال سوم خرداد در نیمه نهایی جام حذفی و در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.
استقلال بدون مدافع راست در نیمه نهایی جام حذفی!

  استقلال  برای مصاف با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی با یک اتفاق جالب و شاید عجیب روبرو شده است. اینکه هر سه بازیکنی که می توانند درپست مدافع راست برای استقلال به میدان بیایند، مصدوم شده اند و شاید استقلال مجبور شود، بدون مدافع راست تخصصی در این بازی به میدان برود.

کوین یامگا در دربی مصدوم شد و راهی فرانسه شد تا در زادگاهش اقدامات درمانی را انجام دهد. پیش تر اینطور گفته شد، او برای بازی نیمه نهایی آماده می شود اما هنوز به تهران بازنگشته است. صالح حردانی دیروز و در مصاف با تراکتور آسیب دید و رضا میرزایی وینگر راست که به جای او در ترکیب قرار گرفت، هم مصدوم شد و با کمک تیم پزشکی زمین مسابقه را ترک کرد. به نظر هم مصدومیت صالح حردانی جدی است و هم مصدومیت رضا میرزایی و احتمال اینکه به بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی نرسند، زیاد است.

در مصاف با تراکتور ریکاردو ساپینتو بعد از مصدومیت رضا میرزایی دقایقی از جعفر سلمانی در این پست استفاده کرد و دقایقی هم از امید حامدی فر. جالب اینکه امید حامدی فر در این پست پاس گل داد. البته عارف غلامی که در مصاف دیروز استراحت کرد، قابلیت بازی در پست مدافع راست را دارد و شاید در بازی با نساجی عارف غلامی تبدیل به مدافع راست استقلال شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggp93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مغضوب ساپینتو عصبانی تر از همیشه است/ راه حل فسخ یکطرفه پیش پای یک استقلالی

استقلال در تهران هم حریف نساجی نشد!
تساوی دو بر دو قبل از شروع تعطیلات