تاریخ انتشار: 1402/05/21 20:55
کد خبر: 1181

بازیکن جدید استقلال نیامده مشتری لیگ برتری پیدا کرد!/ مشتری بازیکن خبرساز مشخص شد

منتظر محمد بازیکن مطرح عراقی بعد از حواشی موجود از استقلال جدا شده و احتمالا به مس رفسنجان می‌پیوندد.
بازیکن جدید استقلال نیامده مشتری لیگ برتری پیدا کرد!/ مشتری بازیکن خبرساز مشخص شد

 یکی از داغ‌ترین اخبار پیرامون باشگاه استقلال طی روزهای گذشته ثبت نشدن قرارداد منتظر محمد هافبک عراقی است. با اینکه چند روز قبل باشگاه استقلال از کاپیتان تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق رونمایی کرد ، اما اختلافات پیش آمده میان مدیران استقلال و جواد نکونام باعث ثبت نشدن قرارداد این بازیکن شد.

فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفته که ثبت قرارداد منتظر محمد در گروی تایید فنی او از سوی نکونام است و به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌ها وقتی بحث تایید فنی منتظر محمد را وسط کشیده که باشگاه برای خرید خارجی جدید به نکونام جواب منفی داده است.

در چنین شرایطی بازیکن مطرح عراقی و باشگاه استقلال به پایان راه خود رسیده اند و باید کار منتظر محمد را در باشگاه آبی‌پوش پایتخت تمام شده بدانیم.

موضوع جدیدی که درباره منتظر محمد پیش آمده ، پیشنهاد یک باشگاه ایرانی دیگر به این بازیکن عراقی است. بر اساس کسب اطلاع ما باشگاه مس رفسنجان که از عدم تایید فنی بازیکن عراقی توسط نکونام اطمینان پیدا کرده، با منتظر محمد وارد مذاکره شده است.

 

 

 

این مساله موضوعی نیست که مدیران استقلال از آن بی‌اطلاع باشند. مدیران مس با توجه به قرارداد منتظر محمد با استقلال علی خطیر و همکارانش را نیز در جریان این مساله گذاشته‌اند و همکاری بازیکن عراقی با نارنجی‌پوشان طی یک تفاهم سه جانبه(میان مس رفسنجان، استقلال و منتظر محمد) صورت خواهد گرفت.

مساله‌ای که مشهود است، اعلام عدم نیاز جواد نکونام نسبت به منتظر محمد به هر دلیلی است؛ از این رو مدیران استقلال هم که دوست ندارند بدون ثبت قرارداد بازیکن عراقی زیر بار پرداخت پول به بازیکنی بروند که در لیست بازیکنان حضور ندارد، مخالفتی با جدایی منتظر و پیوستن او به مس رفسنجان یا تیمی دیگر نخواهند داشت. از این رو به نظر می‌رسد یک هایجک بزرگ در راه است؛ جایی که مسی‌ها احتمالا منتظر محمد را از استقلال هایجک می‌کنند تا زیر نظر ساکت الهامی فعالیت کند.

بر اساس شواهد احتمال جدایی بازیکن عراقی از استقلال و پیوستن این بازیکن مطرح و سرشناس به مس رفسنجان وجود دارد و اگر مساله خاصی پیش نیاید شاهد پوشیدن پیراهن نارنجی توسط او خواهیم بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkd94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار استقلال/ ماجرای قول و ماندن فتح‌الله‌زاده