تاریخ انتشار: 1402/05/22 16:46
انتظارات به سر رسید؛
کد خبر: 1157

شایان دیزل تبرئه شد/مسابقات پلی آف طبق روال اعلام شده برگزار میشود

شکایت چند تیم از شایان دیزل کوار رد شد
شایان دیزل تبرئه شد/مسابقات پلی آف طبق روال اعلام شده برگزار میشود

در حالی که  در روز های گذشته باشگاه هایی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با طرح شکایت علیه باشگاه شایان دیزل کوار فارس مدعی شدند این باشگاه با یکی از بازیکنانش که مشمول خدمت سربازی بوده قرارداد امضا کرده است و از آن در مسابقات استفاده کرده است از این رو باید این بازیکن توسط ارکان قضایی فدراسیون بازیکن غیرمجاز تلقی شود و تیم شایان دیزل کوار نیز با کسر امتیاز مواجه گردد.

در این میان مسئولان باشگاهی به مانند باشگاه اتحاد فومن نیز معتقد بودند در صورتی که تخلف باشگاه شایان دیزل محرز گردد و چند امتیاز از این تیم کسر شود در این حالت با توجه به مجموع امتیازاتی که در اختیار دارند باید آنها جایگزین تیم شیرازی در مرحله پلی آف شوند.

 حسین ایوبی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم در این خصوص گفت: مشخص شد که سازمان نظام وظیفه عمومی پیش از شروع مراسم قرعه کشی مرحله پلی‌آف پاسخ استعلام کمیته انضباطی و استیناف مبنی بر آخرین وضعیت نظام وظیفه بازیکن شایان دیزل کوار فارس را ارسال کرده که طبق پاسخ این استعلام بازیکن تیم شیرازی تا سال ۱۴۰۳ هیچ گونه منعی برای فعالیت ورزشی ندارد و مشمول خدمت سربازی نیز نمی‌باشد. از این رو دستور برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله پلی‌آف از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال صادر شده و شکایت چند باشگاه علیه باشگاه شایان دیزل کوار فارس نیز مردود اعلام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gko94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سیاه در هفته دوم لیگ دسته سوم به ثبت رسید!+عکس
بیانیه رسمی باشگاه شایان دیزل فارس در خصوص بازی برابر پارسا باغملک؛