تاریخ انتشار: 1399/09/20 18:35
کد خبر: 48909

نصرتی: صدرنشینی باید عادت همیشگی مان شود

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته چهارم رقابت های لیگ یک، فرصت طلبی را لازمه کسب موفقیت دانست.
 نصرتی: صدرنشینی باید عادت همیشگی مان شود

محمد نصرتی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل خیبر خرم آباد گفت: بعد از سه برد پیاپی به لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیدیم و بازیکنانم به خودباوری رسیدند. طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی بازی های خیبر را به دقت رصد کردیم. ما برای بازی های خانگی خود برنامه های زیادی داریم و نمی خواهیم در جم امتیازی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. گل اول بازی را هم توانستیم بزنیم اما خیلی زود غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: متاسفانه روی یک اشتباه فاحش فردی گل دوم را خوردیم اما انگیزه و فشار بازیکنانم باعث شد جریان بازی به سود ما تغییر کند. خیبر تیم خوبی بود و تا لحظه آخر دست از مبارزه برنداشت اما خوشبختانه با زدن گل تساوی توانستیم این هفته را نیز با صدرنشینی به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: توقع از تیم ما بالاست. ما بازیکنان خوب و با انگیزه ای را در اختیار داریم و با پتانسیلی که در اختیار داریم مطمن هستم می توانیم به اهداف مان برسیم. برای کسب برد باید همیشه فرصت طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز داشت. امیدوارم در ادامه بازی ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده ایم با قدرت پشت سر بگذارند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmrnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی :با تعویض ها به هدفمان رسیدیم،هنوز با تیم ایده آلم فاصله داریم