تاریخ انتشار: 1397/10/03 23:41
کد خبر: 116433

حرکت عجیبی که رونالدو مقابل داور انجام داد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس تمام تلاش خود را کرد که در صحنه تصمیم گیری داور با کمک VAR، بر روی او فشار بیاورد تا به نفع یووه سوت بزند.
حرکت عجیبی که رونالدو مقابل داور انجام داد

در دقایق پایانی بازی یوونتوس – رم، بیانکونری ها روی پاس رونالدو و ضربه داگلاس کاستا به گل دوم رسیدند و خیال خود را از بابت پیروزی راحت کردند. با این حال، این گل توسط داور و به کمک VAR رد شد. در حقیقت، دقایقی پیش از این گل، بلایس ماتوئیدی روی هافبک رم مرتکب خطا شده بود و داور پس از بررسی صحنه، رای به مردود شدن گل داد.

اما رونالدو که امیدوار بود این گل مورد پذیرش قرار بگیرد، به کنار زمین رفت ، دستانش را به پشت برد و به داور زل زد تا بر او فشار وارد کند، گل یووه را  قبول کند.

این اقدام او باعث شد تا کمک داور چهارم به کنار زمین بیاید و از رونالدو بپرسد که چه کار می‌کند.صحبتی بین این دو انجام شد تا داور تصمیم نهایی خود را بگیرد.

همچنین یک بازیکن رم نیز به سراغ رونالدو آمد و سعی کرد از بازی روانی او و فشاری که قصد داشت بر داور قرار دهد جلوگیری کند. با این حال داور در نهایت گل را مردود اعلام کرد و زیر فشاری که رونالدو بر او قرار داده بود، تصمیم خود را عوض نکرد.

یووه در نهایت 1-0 پیروز میدان شد تا جایگاهش را در صدر جدول سری آ تحکیم ببخشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpgmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو خانه‌اش در منچستر را به فروش گذاشت