تاریخ انتشار: 1397/08/07 10:35
کد خبر: 124181

رکوردهای کی روش مورد توجه شبکه تلویزیونی اروپایی قرار گرفت

کارنامه ضعیف سرمربی تیم ملی در رئال با لوپتگی مقایسه شد.
رکوردهای کی روش مورد توجه شبکه تلویزیونی اروپایی قرار گرفت

تعجبی ندارد که گزارشگر شبکه اسکای اسپورتس پس از گل آرتورو ویدال به رئال مادرید بگوید: "تیم لوپتگی در مسیر تبدیل شدن به رئال کارلوس کیروش قرار دارد."

تیم لوپتگی آنقدر رکورد ناخواسته و منفی در رئال به ثبت رسانده است که بی شک هیچکدام از هواداران کهکشانی های بی فروغ این روزها،  به خاطر وداع با او اشک نخواهد ریخت.

فراموش کردن بیش از ۴۸۰ دقیقه گل نزدن قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا کار دشواریست. آنها با شکست مقابل بارسا برای اولین بار در ۱۶ سال گذشته در ۴ دیدار خارج از خانه متوالی مغلوب شدند تا یاد خاطره روزهای تاریک رئالی ها با کارلوس کیروش پرتغالی زنده شود.

رئال کی روش در فصل ۲۰۰۳/۰۴ در طول فصل متحمل ۱۰ شکست شد و در پایان فصل با قرار گرفتن در رتبه چهارم، فلورنتینو پرز درب های سانتیاگو برنابئو را به مرد پرتغالی نشان داد. آنها در مقطعی سه شکست متوالی مقابل اسپانیول، مالاگا و مایورکا متحمل شد و در این سه دیدار ۱۰ گل دریافت کرد. آنها در آن فصل در هر دو بازی رفت و برگشت ال کلاسیکو ۲-۱ مغلوب کاتالان ها شدند و تنها قهرمانی والنسیا و ناکامی بارسا در پایان فصل بود که دردهای کهکشانی ها را التیام بخشید.

حالا تیم لوپتگی با تحمل ۴ شکست در پایان هفته دهم در راه رسیدن به رکورد تلخ تیم کیروش است. آنها با شکست مقابل رقیب دیرینه در جایگاه نازل نهم قرار گرفته اند و دیگر باید تصور ادامه حضور سرمربی سابق لاروخا روی نیمکت تیم مادریدی را از سر بیرون کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpy79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی شدن رویارویی عنابی ها با شاگردان کی روش