تاریخ انتشار: 1399/02/11 15:04
کد خبر: 64009

نزهتی: شرایط مالی نامناسب به باشگاه لطمه زد/ سپیدرود برند فوتبال ایران است

نزهتی: شرایط مالی نامناسب به باشگاه لطمه زد/ سپیدرود برند فوتبال ایران است

پویا نزهتی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در رشت، خاطرات تلخ و شیرین را بخشی از ذات فوتبال دانست و اظهار داشت: فوتبال را در روستای زادگاه خود «لیچا» که از توابع کلانشهر رشت است آغاز کردم و منطقه ما بازیکنان مطرحی مانند «هادی تامینی»، «محمد میری» و «محمد رستمی» را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به تیم‌هایی که در آنها بازی کرده است بیان داشت: نخستین باشگاه من ملوان بود که از رده نوجوانان تا بزرگسالان در این تیم بازی کردم و بعد از آن به تیم‌های نفت و سایپای تهران، فجرسپاسی، شهرداری اردبیل و سپیدرود رشت پیوستم و افتخار این را داشتم که در صعود رویایی سپیدرود عضوی کوچک از خانواده بزرگ این باشگاه باشم.

مهاجم با اخلاق فوتبال ایران انتخابات اشتباه را بزرگترین آسیب در زندگی حرفه‌ای خود عنوان کرد و ابراز داشت: این اشتباهات بزرگترین افسوس زندگی من است و به‌طور مثال در اوج جوانی و آمادگی از پیشنهاد حضور در بوندس لیگا دو آلمان به‌راحتی عبور کردم.

نزهتی روزهای بدون فوتبال در ماه‌های اخیر را بسیار سخت دانست و بیان کرد: ما به زندگی بدون فوتبال عادت نداریم و سعی کردم با تمرینات انفرادی بدن خود را آماده نگه دارم و البته توانستم از این تعطیلی حداکثر استفاده را ببرم و از مصدومیتی که چند ماه گریبان من را گرفته بود رهایی پیدا کنم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود دلیل مصدومیت خود را شادی پس از گل در بازی تبریز برابر شهرداری این شهر خواند و گفت: با کمک خانواده موفق شدم هم از نظر بدنی و هم روحی خودم را ترمیم کنم و حالا امیدوارم با آغاز دوباره لیگ در صورت صلاحدید مربیان در ترکیب تیم محبوب خود به میدان بروم.

وی وضعیت مالی باشگاه سپیدرود را نامناسب عنوان کرد و افزود: اگر مسئولان به تیم ما کمک نکنند نمی‌توانیم اوضاع را کنترل و مدیریت کنیم و با همین کم توجهی‌ها پس از آن صعود رویایی نتوانستیم خود را در لیگ برتر حفظ کنیم و با سهل‌انگاری سقوط کردیم و امسال نیز با وجود کسب نتایج خوب در ابتدای فصل که به بازگشت سریع به لیگ برتر امیدوار شده بودیم همین مشکلات مالی مانع پیشرفت سپیدرود شد و به تیم ضربه زد.

نزهتی نداشتن نماینده در لیگ برتر را برای فوتبال گیلان تأسف‌آور دانست و خاطرنشان کرد: پتانسیل فوتبال گیلان داشتن حداقل یک نماینده در سطح نخست فوتبال ایران است و تیمی مثل سپیدرود یک برند در فوتبال محسوب می‌ شود و مسئولان باید این تیم را حفظ کنند و به یاری آن بشتابند.

این بازیکن مدیریت‌ های کوتاه‌ مدت و مقطعی و بدهی‌های تلمبار شده از این دوره‌ها را بزرگترین آسیب وارده به سپیدرود خواند و گفت: شما بگویید کدام پدیده اجتماعی می‌ تواند چنین همدلی و شادی جمعی را به مردم یک استان هدیه کند لذا امیدوارم با برنامه‌ ریزی درست و تعیین تکلیف بحث مالکیت، سپیدرود به جایگاه خود در سطح نخست فوتبال ایران بازگردد.

وی نقش دو مربی را در زندگی فوتبالی خود پررنگ عنوان کرد و بیان داشت: «محمد احمدزاده» که به نوعی من را کشف کرد و برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس به زمین فرستاد و علی نظرمحمدی که با نوع تمرینات خود همیشه بدن من را در شرایط آمادگی مناسب قرار داد و توانستم بهترین بازی‌ های خودم را انجام دهم، مربیانی هستند که در زندگی من جایگاه ویژه‌ای دارند.

نزهتی جایگاه فردوسی‌پور و برنامه نود را در فوتبال ایران بسیار ویژه دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم ایشان و برنامه نود به تلویزیون بازگردند و من یک بار مهمان برنامه ایشان بودم و سال بعد با صعود سپیدرود به لیگ برتر و بازگشت برنامه نود همراه شود و من هم به‌عنوان مهمان در برنامه ایشان دوباره حضور پیدا کنم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqvmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیبی که مرتضی تبریزی در پیش فصل رقم زد