تاریخ انتشار: 1396/07/23 20:24
اختصاصی/ سامره ترمز زردها را در خانه خواهد کشید?؛
کد خبر: 178057

پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج

در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم اکسین البرز و مس رفسنجان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج

این بازی به دلیل حضور دو مربی استقلالی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. علی سامره در یک سو و علی لطیفی در سوی دیگر میدان تیم های خود را رهبری می کنند که در سالیان نچندان دور، در باشگاه استقلال فعالیت داشته اند.

اکسین البرز در ادامه نتایج سینوس وار خود در هفته گذشته مقابل مس کرمان با تک گل یاسر فیضی نتیجه را واگذار کرد تا همچنان به عملکرد ضعیف خود در بازی های خارج از خانه ادامه بدهد.

مس رفسنجان نیز که از ابتدای فصل کمی بدشانسی و البته مصدومیت های متعددی رنج می برد موفق شد تیم راه اهن تهران را با گل حمید غلامی شکست دهد تا رفته رفته به روز های آرمانی خود برگردد.

نبرد دو تیم می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد که می تواند آبستن حوادث بسیاری نیز باشد. اکسین تاکنون در خانه به حریفی باج نداده است و در تمامی بازیهای خانگی خود، با امتیاز کامل از زمین خارج شده است و باید دید سامره و شاگردانش می توانند ترمز اکسین را در خانه بکشند یا خیر.

گفتنی است اکسین البرز با کسب سیزده امتیاز در مکان ششم و مس رفسنجان نیز با کسب ده امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grnmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

مهاجم سابق استقلال سرمربی شد
علی سامره سرمربی مس رفسنجان شد