تاریخ انتشار: 1396/01/19 11:23
اختصاصی| بچرخ تا بچرخیم؛
کد خبر: 218581

ضرر چند وجهی پرسپولیس و رامین/ گذشتن از رضائیان معامله دو سر سوخت!

موضوع اخراج رضائیان از پرسپولیس گرچه برای برانکو فراموش شده است، اما همچنان نُقل رسانه ها می باشد.
ضرر چند وجهی پرسپولیس و رامین/ گذشتن از رضائیان معامله دو سر سوخت!

به گزارش فرتاک ورزشی، رضائیان که در پرسپولیس یک نیمکت نشین دائمی بود، در تیم ملی اما توسط کی روش به عنوان دفاع راست بازی می کرد و کی روش عقیده داشت که او بهترین دفاع راست حال و حاضر ایران بوده و حقش است در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند.

 

نیمکت نشینی او در دو بازی آخر تیم ملی در راه جام جهانی مقابل قطر و چین، این شائبه را به وجود آورد که کی روش نیز دیگر به رضائیان اعتماد ندارد. اما واقعیت چیز دیگری را نشان می داد. کی روش معتقد بود بازیکنی که در باشگاهش بازی نمی کند و نیمکت نشین است، آمادگی بازی کردن به عنوان یار اصلی را ندارد و باید بازی را از روی نیمکت شروع کند.

 

رضائیان نیز از تصمیم کی روش بسیار ناراحت شد و این احتمال را داد که با این روند، او از تیم ملی نیز خط بخورد و دیگر به تیم ملی دعوت نشود. وی در اولین فرصت، با مسئولین باشگاه قرار گذاشت تا درخصوصش تصمیم گیری شود و اگر نیازی به او نیست، او از جمع سرخپوشان جدا شود.

 

علی رغم میل باطنی رضائیان، مسئولین پاسخ منفی به حضورش در پرسپولیس دادند و رامین، رسما از پرسپولیس جدا شد. در این بین اما باشگاه پرسپولیس متحمل ضرر شد یا رضائیان؟! هر دو طیف مورد لطمه شدیدی قرار گرفتند اما ضرر کدام بیشتر بود؟!

 

بی شک باید گفت پرسپولیس از این ماجرا ضربه وجهی خورد. گرچه شما بهترین مدافع راست جوان لیگ را داشته باشید، اما وجود بازیکن ملی پوش در ترکیب، کلاس کاری بهتری دارد. درصورت خروج بازیکن ملی پوش از تیم شما، دیگر هیچ تیمی روی شما حساب باز نمی کند و یک ملی پوش کمتر، بر روی اعتبار تیم ها تاثیر خواهد گذاشت. پرداخت مبلغ قرارداد رضائیان درصورتی که او دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کند. نداشتن جای خالی برای پر کردن نام رضائیان در لیگ قهرمانان آسیا و چندین وجه دیگر، که نشان می دهد پرسپولیسی از خروج رضائیان ضربه خورده است و اگر تا پایان فصل برانکو، رامین را تحمل می کرد، شرایط طور دیگری برای تیم قهرمان لیگ برتر رقم می خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv6jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سودجویی کی روش از اشتباه برانکو در تیم ملی!