تاریخ انتشار: 1396/01/31 11:23
اختصاصی| سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 215833

علی نیکبخت: بازی مرگ و زندگی را بردیم/ جدا شدن من از اروند یک حادثه بود

سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر معتقد است که بازی مرگ و زندگی را پیروز شدند.
علی نیکبخت: بازی مرگ و زندگی را بردیم/ جدا شدن من از اروند یک حادثه بود

علی نیکبخت سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر در پایان بازی با هف سمنان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی خیلی خوبی بود. این بازی تاحدودی برای ما و هم برای هف بازی مرگ و زندگی بود بلحاظ اینکه اگر مساوی می کردیم یا می باختیم شانس صعود ما کمرنگ می شد. الان به جدول برگشتیم و امیدوار به آینده که حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی درخصوص آنالیز تیم حریف گفت: ما بازی قبلی هم آنالیز کرده بودیم و همان چیزی که انتظارش داشتیم رخ داد و می دانستیم بازیکنان خطرناک هف کدام هستند و از همان بازیکنان نیز ضربه خوردیم. بازی قبلی در سمنان بدترین بازی بود که در تاریخ مربی گری ام کردیم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که هیچ کدام از بازیکنانمان برایمان نبودند و موقعیت گل ما یکی هم نبود اما این بازی 20 دقیقه اول 5-6 موقعیت فوق العاده درست کردیم که این برایم ارزشمند است.

وی ادامه داد: تیم هف هم تیم خیلی خوبی بود. آنها متفاوت نسبت به بازی قبلی خود بازی نکردند اما ما متفاوت بازی کردیم و بچه های ما همت کردند که خدا کمک کرد و سبب شد سه امتیاز را بگیریم. من در یک حادثه جدا شدم. برای همه تعجب داشت آنطور جدا شدن من، چون بچه ها می دانستند سبک کاری من را، توانستم زود تیم را جمع و جور کنم و تیم ما دارد روز به روز بهتر می شود و داریم فوتبال بهتری را به نمایش می گذاریم.

نیکبخت در پایان خاطرنشان کرد: تشکر می کنم از تمامی آبادانی ها و مخصوصا خرمشهری ها که خیلی باعلاقه دنبال می کنند نتایج ما را انشالله بتوانیم یه هدیه ناقابل به این مردم که 8 سال باجان و دل جنگیدند بدهیم.

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال اروند خرمشهر با 8 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: در شرایط نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛