تاریخ انتشار: 1396/01/09 21:29
کد خبر: 220457

انتقاد تند فرهاد مجیدی از مدیران استقلال؛ هر کی برادر منو بیرون کرد، بی عرضه است!

انتقاد تند فرهاد مجیدی از مدیران استقلال؛ هر کی برادر منو بیرون کرد، بی عرضه است!

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی محبوب بین ورزشکاران است و همین موضوع باعث شده تا بعضا اتفاقات بامزه، حواشی و جنجال‌های زیادی ایجاد کند. برخی از مهمترین اتفاقات اینستاگرام در سال 95 را در بانک ورزش مرور می‌کنیم.

 

بوقچی باشگاه استقلال به دلایلی که پیش تر هم در بانک ورزش خواندید سرپرست تیم فوتبال جوانان استقلال را کتک زد که این موضوع باعث واکنش فرهاد مجیدی شد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

«شرم آور که یک مشت ارازل به دلیل بی‌کفایتی مدیرانی مثل افشارزاده و افتخاری به استخدام باشگاه استقلال در آمده اند و ماه‌ها است برای آنها فیش حقوقی صادر می‌شود. اوباشی که سال‌ها قبل در اوایل دهه 80 مامور شدند تا سکوها را به نفع کادرفنی وقت مدیریت کنند. سیستم ناسالمی که تا به امروز ادامه یافته و نتیجه‌اش خالی شدن سکوها است. محیط آلوده امروز ورزشگاه‌ها محصول بی‌کفایتی نیروی انتظامی و رفتارهای مافیاگونه بعضی ها در باشگاه استقلال بوده است. قلدرهای چاقوکشی که با زور و برخورد فیزیکی اجازه نمی‌دهند شعارهایی برخلاف منافعشان در ورزشگاه گفته شود و همه این اتفاق‌ها سال‌هاست که هر هفته در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد اما عجیب آنکه نیروی انتظامی واکنشی نشان نمی‌دهد! در کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا چنین سیستم شرم‌آوری وجود دارد؟!»

 

البته ناگفته نماند فرهاد مجیدی یکی از افرادی بود که همیشه جو سکوها به سودش بوده و بیان کردن چنین موضوعی می تواند خود او را هم زیر سوال ببرد. در هر صورت کنار گذاشتن فرزاد مجیدی تبعاتی دارد که مدیران استقلال باید آن را بپذیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvl55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیر قلعه نویی به اظهارات معینی در اینستاگرام واکنش نشان داد/بنده پیشکسوت استقلال نیستم