تاریخ انتشار: 1396/03/01 11:04
کد خبر: 209309

هیچ‌ وقت برای استقلال کری نخواندم

امین حاج‌محمدی مدافع سابق استقلال و ماشین‌سازی، فصل چندان خوبی را در لیگ ایران پشت سر نگذاشت و اتفاقاتی رخ داد که برایش خوشایند نبود. این روزها شایعاتی در خصوص پیوستن او به گسترش‌فولاد تبریز مطرح شده و همین موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با مدافع سابق آبی‌ها صحبت کنیم.
هیچ‌ وقت برای استقلال کری نخواندم

حاج‌محمدی امیدوار است که فصل آینده با یک انتخاب خوب دوباره به بهترین شرایط ممکن برگردد. حرف‌های حاج‌محمدی را در مصاحبه زیر می‌خوانید.

  •   مثل اینکه قرار است به گسترش بروی؟

وضعیت من هنوز مشخص نیست و تصمیمی نگرفته‌ام. باید پیشنهادهایم را برررسی کنم.

  •   از گسترش پیشنهاد داری؟

بله، اما جدا از گسترش فولاد چند پیشنهاد دیگر هم دارم که باید بهترین تصمیم را بگیرم. برای من انتخاب تیم در فصل بعد بسیار مهم است و باید جایی بروم که بیشتر در چشم باشم. طبیعتا تیم مورد نظر هم باید قوی باشد. فعلا که فصل نقل و انتقالات به صورت جدی شروع نشده و من هم عجله‌ای برای انتخاب ندارم.

  •   وقتی از استقلال رفتی، گفته بودی که نشان می‌دهی آنها چه بازیکنی را از دست داده‌اند و انگار به‌نوعی برایشان کری خواندی.

هیچ‌وقت برای استقلال کری نخواندم. عملکرد من از لحاظ فردی در ماشین‌سازی خوب بود. 10بازی برای این تیم انجام دادم که در همه آنها در تیم منتخب هفته بودم. ضمن اینکه آقای کاظمی هم از عملکردم راضی بود و در خیلی از بازی‌ها از من تعریف کرد. من بعد از 6ماه اولین بازی‌ام را مقابل تراکتور انجام دادم و همه دیدند چه عملکردی داشتم. در استقلال هم مشکلی نداشتم ولی دیدید که چه شرایطی برایم ایجاد شد.

  •   چرا ماشین‌سازی سقوط کرد؟

متاسفانه تیم ما شخصیت باخت را به خودش گرفته بود. واقعا حیف بود که ماشین‌سازی با این امکانات و مدیریت خوب سقوط کند. از طرفی توپ‌های ما به شکل عجیبی گل نمی‌شد و بابت داوری ضرر کردیم؛ هرچند که عمدی نبود.

  •   ظاهرا مدتی پیش گفته بودی که کار کردن با فرهاد کاظمی برایت خیلی خوب بود.

بله، آقافرهاد نیازی به تعریف ندارد. من خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام و در این سه، چهارماه خیلی به من کمک کرد. او به من چیزهایی یاد داد که اصلا بلد نبودم و خوشحالم که با او کار کردم. او چیزهایی به یک فوتبالیست یاد می‌دهد که قبلا نمی‌دانسته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvmz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترین های لیگ برتر؛ قرمز خیلی پررنگ