تاریخ انتشار: 1396/01/28 10:11
کد خبر: 216557

تاکید سازمان لیگ: جشن قهرمانی پرسپولیس چهارشنبه برگزار می شود

جشن قهرمانی تیم پرسپولیس به تاخیر نخواهد افتاد و بر اساس تاکید دوباره سازمان لیگ برتر روز چهارشنبه و در بازی با پدیده برگزارخواهد شد.
تاکید سازمان لیگ: جشن قهرمانی پرسپولیس چهارشنبه برگزار می شود
سعید فتاحی – رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر با تایید این خبر گفت: جشن قهرمانی تیم پرسپولیس روز چهارشنبه برگزار می شود  و اینکه گفته شد به خاطر اعتراض تیم های پایین جدول جشن قهرمانی به تاخیر خواهد افتاد صحت ندارد. شاید اعتراضی وجود داشته باشد اما جشن برگزار می شود. البته باید به این نکته اشاره کنم برپایی چنین  مراسمی در فوتبال حرفه ای مرسوم است و در لیگ های معتبر دنیا دیده شده که جشن قهرمانی پیش از اتمام بازی ها برگزار شده است. 
هر تیمی قهرمان می شد حق طبیعی هوادارانش بود که در جشن قهرمانی سهیم باشند. هوادار پرسپولیس هم از این قا ئده مستثنی نیست. آنها در سرما و گرما حامی تیم بودند و به استادیوم آمدند و الان حق طبیعی اشان این است که در جشن قهرمانی تیم شرکت کنند. خیلی از آنها قادر نیستند برای حضور در بازی پایانی به مشهد بروند و در جشن قهرمانی تیم شرکت کنند. از سویی قانونی وجود ندارد که حتما باید جشن قهرمانی در هفته پایانی برگزار شود. 
خبر ورزشی: بازی پرسپولیس – پدیده یکی از بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر است که قرار است در این بازی کاپ قهرمانی به تیم پرسپولیس اهداء شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvvy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بلیت بازی پرسپولیس-پدیده نایاب می‌شود