تاریخ انتشار: 1398/01/10 23:36
کد خبر: 105081

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - سپاهان؛ جنگ طلایی‌پوشان لیگ در مسجدسلیمان؛ بهترین فرصت شاگردان قلعه نویی برای رسیدن به رده دوم

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر دو تیم طلایی پوش نفت و مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی نفت مسجد سلیمان - سپاهان؛ جنگ طلایی‌پوشان لیگ در مسجدسلیمان؛ بهترین فرصت شاگردان قلعه نویی برای رسیدن به رده دوم

زرد پوشان اصفهانی که دو امتیاز حساس را در دربی اصفهان از دست دادند به دنبال جبران هستند آن ها در چند هفته اخیر امتیازاتی را از دست دادند که آن ها را از قهرمانی دور کرد اما همچنان امید برای قهرمانی وجود دارد. شاگردان قلعه نویی باید سه امتیاز کامل این دیدار را به دست بیاورند و اگر موفق شوند با اختلاف دو گل طلایی پوشان جنوبی را شکست دهند به رتبه دوم می‌رسند.

 نفت مسجدسلیمان یکی از تیم های پر فراز و نشیب لیگ برتر به شمار می رود آن ها برای بقا تلاش می کند هدف اولش در این مسابقه کسب یک امتیاز است چون آن ها نزدیک ترین تیم به منطقه خطر هستند. مسجدسلیمانی ها راه لیگ برتر به لیگ یک و بالعکس را بهتر از هر تیمی می دانند و اگر می خواهند امسال در لیگ باقی بمانند باید هر طور که شده از سپاهان امتیاز بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw7gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی بازیکن سپاهان همچنان ادامه دارد