تاریخ انتشار: 1396/07/01 23:13
کد خبر: 181409

انتخاب سرمربی یا مذاکرات 5+1 در استقلال!

درحالی که چند روز اخیر مدیران استقلال روی فاتح تریم بزرگ مانور می کردند اما این مربی امروز آب پاکی را روی دست باشگاه ریخت و اعلام کرد با قرار داد 4 میلیون دلاری حاضر است سرمربی استقلال شود. البته قرارداد اعضای کادر فنی هم جداگانه خواهد بود و باید تمام امکانات فراهم شود.
انتخاب سرمربی یا مذاکرات 5+1 در استقلال!

 اما با توجه به شرایط مطرح شده، مسئولان استقلال که چند روزی با نام تریم مانور کردند بلافاصله مدعی شدند که به هیچ عنوان تاکیدی برای جذب فاتح تریم ندارند و اینگونه رقم ها را پرداخت نخواهند کرد. فاصله اختلاف مالی باشگاه استقلال با تریم بسیار زیاد است و مدیران استقلال تنها حاضر هستند برای هر فصل مبلغی معادل یک میلیون دلار را برای فاتح تریم در نظر بگیرند که عملا با این وضعیت، حضور تریم در استقلال منتفی به نظر می رسد.

اما بلافاصله بعد از منتفی شدن حضور تریم خبرگزاری تسنیم از احتمال حضور سرمربی ایتالیایی و پیشین سمپدوریا برای گزینه اصلی هدایت استقلال خبر داد. اما نکته عجیب در مورد این مربی اینکه زنگا با پیشنهاد مک در مورت مربی بدنساز تیم به مدیران باشگاه معرفی شده است. زنگا در تیمهای النصر عربستان و امارات و الجزیره و ولورهمپتون که امکانات و شرایطی خیلی بهتر از استقلال دارند اخراج شده وحضور او در استقلال شاید گره گشا نباشد.

از دراگان اسکوچیچ و دالیچ نیز به عنوان سایر گزینه‌ها نام برده می‌شد، اما مربی ایتالیایی پیشین سمپدوریا که سابقه مربیگری در فوتبال امارات را نیز دارد، جدی‌تر از این دو گزینه برای جانشینی منصوریان بحساب می‌آید.

اما عجیب ترین خبری که فعلا از استقلال به گوش می رسد بازگشت پرویز مظلومی به این تیمه و حتی برخی منابع خبر می دهند مظلومی برنامه های خود را هم به باشگاه داده است. حضور مجدد پرویز مظلومی آن هم در این شرایط حساس  به حاشیه های تیم دامن خواهد زد چرا که اگر او سرمربی خوبی بود در دو سال اخیر در فوتبال ایران بیکار نمی ماند.

به هرحال انتخاب سرمربی استقلال این روزها به چالش بزرگ فوتبال ایران تبدیل شده و باید دید چه کسی بلاخره جانشین منصوریان خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxkl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت شجاعیان و شهباززاده