تاریخ انتشار: 1396/06/19 23:15
آینده متعلق به اوست
کد خبر: 183857

دروازه بانی با واکنش های قابل قبول/ عرفان اسفندیاری سنگربان 17 ساله و آینده دار راه آهن

راه آهن تهران دربازی جام حذفی مقابل خونه به خونه در درون دروازه خود از یک جوان 17 ساله استفاده کرد.
دروازه بانی با واکنش های قابل قبول/ عرفان اسفندیاری سنگربان 17 ساله و آینده دار راه آهن

جام حذفی همان طور که از نام آن پیداست، یعنی جامی که جای هیچ گونه اشتباهی نبوده و تمام تیم ها سعی دارند با قدرت تمام حضور داشته باشند چرا که اولین اشتباه می تواند باعث خداحافظی از جام شده و تمامی زحمات را بر باد دهد.

این حساسیت هر چه به مرحله بالاتر برود بیشتر خودش را نشان می دهد و دیگر جای هیچ گونه اشتباهی هر چند کوچک وجود ندارد و اینجاست که می بینیم جام حذفی می تواند دارای اهمیت بسیاری باشد و تیم ها با یک اشتباه رقیبان، خود را در مراحل بالاتری ببینند.

با علم به این موضوع تمامی تیم ها پای در رقابت ها می گذارند و مرحله به مرحله حساسیت بیشتری را احساس می کنند به طوری که در رقابت های مرحله یک شانزدهم شاهد حذف چندین تیم لیگ برتری توسط تیم های لیگ یکی بودیم.

در این مرحله دو تیم لیگ یکی نیز به مصاف هم رفتند، راه آهن تهران و خونه به خونه بابل، و این می توانست بهترین فرصت باشد تا با برتری مقابل حریف، یکی از آنها خود را در جمع 16تیم برتر فوتبال کشور در جام حذفی ببیند.

اما این بازی علی رغم حساسیتی که برای هر دو تیم به همراه داشت، یک نکته مثبت هم در خود جای داده بود، استفاده راه آهن از بازیکنان جوان و به طور ویژه از عرفان اسفندیاری، دروازه بان 17 ساله ای که با بازی خوب خود نوید بخش آینده ای روشن را داد.

 او در این بازی با واکنش های خوبی که از خود نشان داد، حاضرین در استادیوم را به تحسین واداشت و نشان داد که در صورت توجه و تمرینات اختصاصی و دوری جستن از حواشی، می تواند برای خود نامی در آینده ای نزدیک در بین دروازه بانهای خوب کشور دست و پا کند.

 

احسان وجدی- عرفان اسفندیاری

 

بدون شک محدودیت های راه آهن برای بکارگیری از نیروهای با تجربه بخشی از این شانس را به جوانان داده است که خودی نشان دهند و این از آن شانس ها می باشد که به این دروازه بان جوان روی آورده و باید قدر آن را بداند تا هر چه سریعتر خود را به سطح اول فوتبال کشور و معرفی نماید.  

ناگفته پیداست جسارت استفاده از این بازیکن را باید به مربی راه آهن که در حال حاضر مسئولیت آن بر عهده بیاتی نیا می باشد تبریک گفت و هم چنین از تلاش های مربی دروازه بانهای راه آهن احسان وجدی که او را تایید نموده تا سرمربی مورد استفاده قرار دهد نیز نباید گذشت و امید است این چنین جوانانی در آینده فوتبال کشور مورد توجه قرار بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxwq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد شاه‌محمدی: خونه به خونه با این همه بازیکن ضعیف بازی کرد/ دیگر برای باختن وارد زمین نمی‌شویم!
مدافع راه آهن تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

تصاویر/ دیدار راه آهن تهران و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛