تاریخ انتشار: 1397/06/19 21:04
اختصاصی فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 130909

عباسی بخشیده شد؛ سیاه جامگان منحل نمی شود

باشگاه سیاه جامگان خراسان علی رغم استعفای خداداد عزیزی و انحلال کمیته انتقال این باشگاه، منحل نخواهد شد.
عباسی بخشیده شد؛ سیاه جامگان منحل نمی شود

 صبح امروز خبر استعفا و مصاحبه تند خداداد عزیزی هر چند برای هواداران سیاه جامگان چندان تازه نبود اما آنها را به اغما فرستاد؛ خداداد پس از رفت و برگشت به رشت و حضور در تیم سپیدرود، مجددا به عنوان نفر اول باشگاه سیاه جامگان کمیته انتقال امتیاز این تیم را با حضور نفراتی چون هاشم حسینی و آرمین رهبر تشکیل داده بود اما به دلیل نبود پیشنهادات ارائه امتیاز تیم و یا جذب اسپانسر و وجود بدهی های فراوان صبح امروز از سمت خود استعفا داد و این کمیته را هم منحل کرد و وظیفه انحلال تیم را به مالک اصلی آن سپرد؛ پس از صحبت های تند خداداد فوتبالدوستان خراسانی بر این باور شدند که دیگر اینبار سیاه جامگان منحل خواهد شد و تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ دسته اول کشور از جدول مسابقات حذف خواهد شد.

اما پیگیری های خبرنگار "فرتاک ورزشی" در مشهد نشان می دهد اتفاقات مثبتی در حال به وقوع پیوستن است؛ از کمیته اخلاق خبر می رسد حکم محرومیت سه ساله مدیرعامل سابق سیاه جامگانی (علی عباسی) لغو شده است و با لغو حکم او، گویا مجددا مالکان این تیم تمایل به تیمداری داشته و در حال رایزنی ها با چند شرکت اقتصادی و یک موسسه مالی که اکنون اسپانسر سرخابی های پایتخت است هستند تا بتوانند مشکلات خود را به لحاظ مالی و ارزی حل کرده و مجددا پا به عرصه تیمداری بگذارند. بازگشت خانواده عباسی می تواند یک بمب خبری مثبت در سطح شهر مشهد باشد هر چند آنها چشم امیدشان به کادر مدیریت شهری و سایر ارگان ها نیز بوده و هست و در حال رایزنی هستند تا بتوانند برخی مشکلات مالی را به واسطه ورود مدیران ارشد برطرف کنند.

از سوی دیگر شنیده می شود بازگشت خانواده عباسی صرف تیمداری در عرصه فوتبال نخواهد بود و آنها در عرصه بانوان نیز با کمک مدیریت شهری مجددا به مانند فصل گذشته به تیمداری خواهند پرداخت؛ همچنین گفته می شود که قرار است از حمید زوهانی سرمربی کنونی سیاه جامگانی با قدرت حمایت شود تا او بتواند تیمش را به لحاظ تاکتیکی و روانی آماده دیدار حساس برابر ملوان بندرانزلی نماید. محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما در خصوص شایعه انحلال این تیم گفت: انشالله این تیم مردمی منحل نخواهد شد.

باید منتظر ماند و دید سرانجام کلاف سردرگم این تیم ریشه دار و مردمی بازهم به دست مالکان خصوصی باز خواهد شد یا خیر؟ اما آنچه واضح است اینکه دیگر خداداد عزیزی فعلا سمتی در این تیم نخواهد داشت و بعید نیست طی روزهای آینده سرمربیگری تیم جدیدی را برعهده گیرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzjax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید باشگاه سیاه جامگان مشخص شد