تاریخ انتشار: 1396/08/10 08:34
کد خبر: 175683

ضربه خارجی‌ها به مهدی رحمتی

هفتمین بازی نیمکت نشینی، پست جنجالی مک درموت و دعوت شدن رقیب به تیم ملی، شب بدی برای رحمتی ساخت.
ضربه خارجی‌ها به مهدی رحمتی

هفتمین بازی نیمکت نشینی، پست جنجالی مک درموت و دعوت شدن رقیب به تیم ملی، شب بدی برای رحمتی ساخت. امروز برای رحمتی، با یک خبر جنجالی آغاز شد. در سال‌های گذشته امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه با رحمتی به مشکل خورده بودند یا درباره او حرف زدند و این بار، نوبت یک مربی خارجی بود که علیه کاپیتان استقلال موضع بگیرد. مک درموت با انتشار تصویری از دو شیر نوشت: «در زندگی شیرهای جوان عاقبت کنترل را در دست می‌گیرند، در فوتبال شیرهای پیر بی دندان سعی می‌کنند که آینده شیرهای جوان رو نابود کنند، آینده از آن جوان‌های ماست.»

رحمتی که امروز باید برای هفتمین بازی پیاپی روی نیمکت حسین حسینی می‌نشست، با خبر بدتری هم روبرو شد. خبری که می‌تواند نیمکت نشینی او در استقلال را تا پایان فصل تمدید کند. کارلوس کی‌روش که حدود ۴ سال قبل و بعد از خداحافظی رحمتی دیگر حاضر نشد او را به تیم ملی دعوت کند، حسین حسینی را در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار داد.

دو ضربه از دو مربی سابق و خارجی رحمتی، روز سختی برای او ساخت. حالا رحمتی، بیش از قبل بخاطر روابطش با مربیان و دروازه‌بان دوم استقلال متهم شده و کی‌روش هم با دعوت از حسینی، ضربه آخر را به او زده است. شاید وینفرد شفر، دیگر به این راحتی‌ها حاضر نشود دروازه‌بانی که نظر کی‌روش را هم جلب کرده، روی نیمکت بنشاند و به رحمتی بازی بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k596q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست جدید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال